Breaking news

TOP 5 strategii de marketing pentru succesul firmei de construcții

Știai că peste 60% dintre clienți folosesc în principal un site web pentru a găsi specialiști în construcții casă? Un site web atractiv, simplu și ușor de navigat, care îți ajută clienții potențiali să obțină informațiile de care au nevoie, fără a se simți agasați de oferte, este esențial pentru succesul în marketingul construcțiilor.

 

Dar, probabil că dacă lucrezi în industria construcțiilor, marketingul poate fi cel mai îndepărtat lucru din minte – ei bine, cu excepția cazului în care ai probleme cu găsirea clienților.

 

Chiar dacă marketingul în construcții poate părea unic și cu particularități specifice, aspectele fundamentale ale publicității se aplică în orice domeniu. Acestea includ elemente precum:

 

  • Publicul țintă – La cine încerci să ajungi? Persoane fizice sau clienți business?
  • Propunere de valoare unică (UVP) – Ce îți face compania să iasă în evidență față de concurență? Ce poți oferi tu și alte firme nu pot?
  • Canale promovare – Ce canale de marketing au mai multe șanse să ajungă la publicul țintă dorit?

 

Odată ce ai stabilit aceste componente, este mult mai ușor să determini care strategie de marketing va funcționa cel mai bine. De asemenea, este imperativ să înțelegi punctele forte și punctele slabe pe care le ai. De exemplu, ce se întâmplă dacă primești în același timp mai multe oferte? Ai personal sau infrastructură pentru a prelua mai multe proiecte simultan?

 

Building Companion este platforma care conectează profesioniștii în construcții cu persoanele care vor să construiască o casă. Clienții care caută servicii compatibile cu cele oferite de compania ta îți identifică profilul în Building Companion și îți trimit cereri de ofertă.

 

Iată o listă cu cinci strategii excelente de marketing pentru a ajunge la cât mai mulți clienți și pentru a-ți pune firma de construcții înaintea concurenței:

1. Creează un site web ușor de utilizat

 

Site-ul firmei de construcții este mai mult decât o ”broșură” online de prezentare a serviciilor. Adesea este primul loc în care pot merge clienții potențiali pentru a găsi mai multe informații despre compania și produsele sau serviciile tale. Prin urmare, ar trebui ca site-ul să fie bine creat și să le ofere exact ceea ce caută. Dacă este gândit doar ca un catalog de fotografii cu proiectele realizate, este posibil ca orice potențial client să închidă pagina și să meargă mai departe.

 

Pentru a face site-ul firmei de construcții să iasă în evidență printre site-urile concurenților, trebuie să oferi consumatorilor cel mai captivant conținut și informații utile. Practic, ei sunt cercetătorii, iar site-ul tău web este răspunsul la toate întrebările lor de cercetare. Din acest motiv, este important să te întorci și să te gândești la persoanele care intră pe site în căutarea unei soluții.

 

Deoarece, atunci când ajuți un client exact în modul în care are nevoie, îi oferi încredere. Ce obții atunci când construiești încredere cu un client? O relație. Ce reiese dintr-o relație? Un client potențial convertit care apelează la serviciile firmei tale.

2. Fă-te cunoscut pe rețelele sociale

 

Dintr-un motiv sau altul, multe companii de construcții evită social media. Dacă vrei să ieși în evidență, procedează invers. Dacă publicul tău țintă este pe rețelele sociale, probabil că ar trebui să fii și tu. Conținutul social puternic și consistent te poate ajuta să interacționezi cu ei, să crești gradul de conștientizare a brandului companiei și să generezi clienți potențiali.

 

Platformele de social media oferă o varietate de canale cu caracteristici și avantaje unice în ceea ce privește marketingul. Alege metoda care se aliniază cel mai bine cu obiectivele de afaceri. Pentru companiile de construcții, Facebook, LinkedIn și Instagram sunt unele dintre favorite.

3. Implementează o strategie de marketing de conținut convingător

 

Implementarea unei strategii de marketing de conținut poate părea un salt mare pentru companiile de construcții. Poate părea ceva dificil de realizat sau poate fi ceva de care te ferești. Dar, este o strategie pe care merită să mizezi.

 

Marketingul de conținut este unul dintre cele mai bune, dacă nu cele mai bune instrumente de inbound marketing pentru firmele de construcții. Să creezi o strategie de marketing de conținut este primul pas cu care poți începe cu adevărat să treci înaintea concurenților tăi. De la landing page-uri cu informații utile la articole de bloc scrise pe cuvinte cheie relevante, dacă produci constant conținut bun, vei câștiga în multe aspecte.

 

De exemplu, marketingul de conținut este o modalitate excelentă de a crește SEO, adică în rezultatele motoarelor de căutare. Prin inserarea de cuvinte cheie relevante în postările de pe blog, poții urca rapid în paginile cu rezultatele căutării Google. De asemenea, vei începe să atragi clienți potențiali care știu exact ce vor.

 

Mai mult decât atât, din conținutul de calitate pe care îl postezi, vei începe să fii recunoscut o anumită autoritate în industria construcțiilor. Dacă scrii conținut despre subiecte de care publicul țintă este interesat, acesta va dori să afle mereu noutățile pe care le spui.

4. Dă o șansă marketingului bazat pe cont

 

Dacă îți dorești ca firma de construcții să-și îmbunătățească strategia de marketing și să scurtezi ciclul de vânzări în același timp, marketingul bazat pe cont este calea de urmat. Marketing bazat pe cont este o tactică de marketing care se concentrează pe dezvoltarea de campanii de marketing foarte bine direcționate către doar câteva conturi „big-fish” despre care știi că sunt clienții tăi ideali.

 

Din această definiție, poate suna ca un proces complicat, dar nu este deloc așa. De fapt, marketingul bazat pe cont face lucrurile mult mai ușoare. În calitate de companie de construcții cu experiență, probabil că știi deja cine sunt unii dintre clienții ideali. Cu marketingul bazat pe cont, vei alege câțiva dintre ei și vei crea campanii de marketing – e-mail marketing, campanii publicitare, social media etc – pentru a le viza în mod direct.

 

În esență, îți depui eforturile de marketing într-o singură direcție sau către anumite companii, despre care știți că, atunci când se vor converti, vor fi potrivite ideale pentru firma de construcții. Vei vedea rezultatele rapid, vei realiza cât de eficient este și vei începe să culegi beneficiile destul de repede.

 

În afară de asta, marketingul bazat pe cont poate să scurteze ciclul de vânzări, să minimizeze apeluri, să utilizezi mai eficient bugetul de marketing.  Dar, cel mai bun lucru pe care marketingul bazat pe cont îl poate face pentru firma de construcții este să le ofere clienților potențiali o experiență mai bună.

 

Se pare că vânzătorii nu sunt singurii care urăsc apelurile la rece. Clienții sunt în aceeași situație. Sunt mult mai fericiți atunci când le oferi conținut semnificativ și relevant pentru a-i ajuta pe parcursul întregii călătorii a cumpărătorului.

 

5. Adoptă o strategie de marketing de creștere

 

Marketingul de creștere este o modalitate excelentă de a alinia firma de construcții către obiective clare și coerente. Funcționează atât de bine pentru că toți cei implicați înțeleg obiectivele de afaceri. Totul începe cu a defini cum arată succesul companiei tale. Vrei să obții mai mulți clienți? Vrei să-ți crești brandul firmei? Vrei să întărești relațiile cu clienții și partenerii de afaceri? Vrei să te extinzi pe noi piețe?

 

Notează toate ideile, apoi setează-ți obiective SMART pe baza acestora. Obiectivele ar trebui să ajute la atingerea unui scop mai mare și să îți arate succesul. Pentru a defini corect obiectivele SMART nu uita că acestea trebuie să fie: Specifice, Măsurabile, Realizabile, Realiste, Încadrate în Timp.

 

După aceea, asigură-te că toate celelalte tactici de marketing sunt aliniate cu acele obiective SMART și cu un indicator de succes. Site-ul web, marketingul pe rețelele sociale, publicitatea plătită etc, toate ar trebui să fie într-un acord perfect. Pasul final este stabilirea unor valori pentru a analiza și a evalua ceea ce funcționează și ce nu.

 

Ești un constructor de case profesionist? Înscrie-te în platforma Building Companion și conectează-te cu un număr nelimitat de clienți.

 

Într-o industrie la fel de competitivă precum construcțiile, ieșirea în evidență necesită mai mult decât măiestrie de calitate – necesită o bază solidă de marketing. Implementarea strategiilor corecte de marketing este necesară pentru a sprijini creșterea afacerii.