Breaking news

TVR 1, din nou lider de audienţă cu emisiunea O dată-n viaţă

1.472.000 de telespectatori au urmărit, în medie, vineri seara, la nivel naţional, un „Best of” al programul de divertisment O dată-n viaţă de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK Romania.

odata-n.viataÎn intervalul 21.00 – 22.50, TVR 1 a înregistrat un rating* mediu de 7,3% şi o cotă de piaţă medie de 16,1%, ocupând la nivel naţional locul întâi în preferinţele publicului şi fiind urmat de ProTv şi Antena 1.

Cu un rating de 5,9% (673.000 de telespectatori) şi cotă de piaţă medie de 13,2%, O dată-n viaţă a surclasat celelalte posturi de televiziune şi la nivelul publicului urban.

Dacă prima parte a emisiunii a reuşit să adune o medie de 1.444.000 de telespectatori (7,1% rating şi 14,8% share) la nivel naţional, în partea a doua, O dată-n viaţă a fost urmărită de 1.597.000 de telespectatori (7,9% rating mediu şi 18,7% share).

Mai mult decât atât, sâmbătă, 29 ianuarie, în intervalul orar 16.40 – 18.30, TVR 1 a devansat din nou ca audienţă celelalte televiziuni, difuzând, în reluare, acelaşi „Best of” O dată-n viaţă. Astfel, la nivelul întregii ţări, 960.000 de telespectatori în medie au preferat reluarea emisiunii de la Televiziunea publică, dintre care 483.000 în mediul urban.

Pe intervalul amintit, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă medie de piaţă de 13,5% la nivel naţional, respectiv un rating mediu de 4,2% şi o cotă medie de piaţă de 11,6% la nivelul publicului urban.

>