Breaking news

TREI avantaje ale utilizării serviciilor automatizate pentru e-Facturare în cadrul sistemului RO e-Factura

Utilizarea unor servicii automatizate pentru e-Facturare, în contextul obligativității utilizării sistemului RO e-Factura de la 1 ianuarie 2024, pentru toți operatorii economici, persoane impozabile în România, care vând bunuri sau prestează servicii pe teritoriul țării, aduce beneficii atât pentru companii, cât și pentru clienți. 

Iată care sunt cele 3 avantaje pentru utilizarea unui serviciu automatizat de e-Facturare în businessul dumneavoastră:

E-Facturarea reduce consumul de hârtie și impactul asupra mediului înconjurător prin eliminarea necesității de a tipări și a trimite facturi pe suport fizic. În plus, aceste soluții creează și un nivel înalt de securitate, precum criptarea, pentru o protecție impecabilă a datelor și a informațiilor sensibile. Însă acestea sunt doar câteva avantaje implicite care însoțesc principalele beneficii ale integrării unui astfel de serviciu în afacerea dumneavoastră, respectiv:

  • Eficiența sporită

Procesul automatizat al e-Facturării reduce timpul necesar pentru generarea, trimiterea și procesarea facturilor, contribuind la îmbunătățirea gestionării fluxului de numerar. Astfel, e-Facturarea automatizată poate încadra aceste documente în fluxul de lucru predefinit al companiei, facilitând aprobările și procesarea în conformitate cu politicile interne. Aceasta se traduce în economii semnificative de timp și resurse pe termen mediu și lung. În plus, veți beneficia și de reducerea cheltuielilor asociate cu tipărirea, manipularea și trimiterea fizică a facturilor.

  • Reducerea erorilor umane 

Automatizarea reduce riscul de erori umane, în comparație cu procesele manuale, și contribuie la precizia și corectitudinea datelor din facturi. Pentru servicii de RO e-Factura B2B automatizate, există aplicații care vă permit să trimiteți fișierele XML aferente facturilor fără a depinde de soluția contabilă sau a sistemului ERP folosit, complet automatizat, conform reglementărilor oferite de ANAF, iar Arggo este o companie de software care vă poate furniza servicii fiabile de acest tip. 

  • Monitorizare și raportare simplificate

Sistemele automatizate oferă instrumente de monitorizare și raportare mai eficiente, permițând companiilor să urmărească mai bine starea și istoricul plăților. Angajații și managerii pot accesa ușor informațiile despre plăți și istoricul acestora, fără a fi nevoie de cercetări manuale laborioase. Suplimentar, sistemele automatizate pot genera rapoarte personalizate, prezentând informații relevante despre plățile efectuate într-un format ușor de înțeles și de analizat, iar datele precise și rapoartele detaliate permit companiilor să ia decizii mai informate în ceea ce privește gestionarea financiară. 

Dacă veți intra pe arggo.com/ro, veți înțelege mai bine care sunt beneficiile alegerii unei astfel de soluții pentru businessul dumneavoastră: de la accesibilitate și mobilitate, până la expedierea instantanee, funcționalități de urmărire și notificări care alertează atât expeditorul, cât și destinatarul, asupra stării facturilor, facilitând procesul de verificare și primire a acestora.

Suplimentar, și clienții dumneavoastră se vor bucura de o serie de beneficii. În primul rând, e-Facturarea le permite să primească și să proceseze facturile mai rapid, reducând timpul de așteptare pentru informațiile financiare. În al doilea rând, e-Facturarea reduce riscul de pierdere sau întârziere a facturilor, pentru că implicarea factorilor umani și a proceselor manuale este minimă. 

Acestea sunt doar câteva dintre avantajele majore ale utilizării serviciilor automatizate pentru e-Facturare, care contribuie la îmbunătățirea eficienței și a experienței atât pentru companii, cât și pentru clienți, alegerea lor fiind un pas în plus pentru un business eficient în piață. 

Sursă foto: Arggo

 

>