Breaking news

Topul reclamelor româneşti din 2009

“Alergătorii”, “Metro Love”, “Fără plastic ar fi fantastic” şi “Bădăranul de cinematograf” sunt lucrările câştigătoare la a şasea ediţie a BestAds, singurul festival de publicitate din Romania desfăşurat exclusiv online.

bestads_logoEdiţia a şasea a BestAds şi-a anunţat câştigătorii în urma a 11.188 de voturi şi a stabilit topul reclamelor româneşti ale anului trecut.

Pe lista scurtă a BestAds au intrat 45 de nominalizări, realizate de 20 de agenţii de publicitate autohtone pentru 28 de branduri diferite, la cinci categorii: Spot TV, Coloană sonoră a unui spot TV, Spot radio, Print şi Campanie.

La Spot TV a câştigat detaşat “Alergătorii” reclama creată de McCann Erickson pentru Dorna, care a adunat 22% din voturile secţiunii, iar la categoria Coloană sonoră a unui spot TV cea mai votată reclamă a fost “Metro love”, realizată de Publicis pentru Orange, care a strâns 27% din voturi. Brandul a marcat o premieră la BestAds, cu trei nominalizări la această secţiune.

În cadrul secţiunii Print publicul a premiat lucrarea “Fără plastic ar fi fantastic”, realizată de Next Advertising pentru Salvaţi Delta, în timp ce la categoria Spot radio, creaţia aflată pe primul loc – “Bădăranul de cinematograf”, spotul Propaganda pentru Radio Guerrilla,  s-a distanţat cel mai clar de următoarele clasate, cu 41% din voturi.

Tot Radio Guerrila a câştigat şi la secţiunea Campanie, produsul lor “Antimitocănie” adunând 31% din voturi.

BestAds este singurul festival de publicitate din Romania desfăşurat exclusiv online, fiind organizat de IQads – cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România, cu o audienţă medie de peste 150.000 de vizitatori unici luna. Consumatorii de publicitate sunt cei care aleg reclamele favorite ale anului precedent.

>