Breaking news

Top 5 sfaturi pentru a organiza o conferință de succes

Evenimentele de tip business sau corporate sunt o ocazie ideală pentru a aduce în fața publicului larg noi idei, linii de dezvoltare, soluții pentru un anumit subiect de discuție și nu numai.

Pentru ca discursurile să aibă impactul dorit, iar publicul să fie cât se poate de implicat, este nevoie de o organizare minuțioasă în care trebuie să ai în vedere diferite aspecte. Instant.Space te ajută să scapi de grija locației pentru evenimentele corporate pe care o poți rezerva cu doar câteva click-uri!

Sfatul 1: Planificarea în detaliu a evenimentului

Un eveniment reușit este suma demersurilor de organizare și planificare a echipei responsabile unde va avea loc evenimentul? 

  • în ce zi, la ce oră? 
  • cum contactezi hoteluri cu săli pentru întâlniri?
  • cine sunt invitații? 
  • care este programul pe ordinea de zi? 
  • cum atragi presa și nume importante la eveniment? 

Acestea sunt doar câteva dintre detaliile pe care trebuie să le bifezi înainte de ziua conferinței. Stabilește un plan inițial, îndeplinește cerințele principale, iar mai apoi aprofundează fiecare subiect în așa fel încât să ai siguranța că totul este pus la punct până la ora evenimentului. 

Sfatul 2: Stabilirea echipei și a resurselor alocate

Orice conferință are ca punct central un buget bine pus la punct care să poată acoperi toate nevoile organizatorice. În momentul în care stabilești resursele de care ai nevoie, ia în calcul toate palierele pe care trebuie să le acoperi, în așa fel încât să fii sigur că poți bifa totul de pe listă. După definitivarea planului financiar, este momentul să delegi responsabilii pentru fiecare etapă de lucru, de la logistică, la promovare și responsabilii de comunicare.

Sfatul 3: Folosirea marketingului și a promovării

Un eveniment bun este cel de care știe lumea și la care oricine vrea să participe, iar pentru ca acest lucru să se întâmple este nevoie să profiți de toate metodele și instrumentele de promovare pe care le ai la dispoziție. Începe să postezi în social media despre conferință cu câteva luni înainte ca aceasta să aibă loc, atrage colaborări cu trusturi de presă, folosește panouri publicitare în orașul gazdă și nu uita de discuțiile cu diferite persoane de interes care se dovedesc adesea a fi foarte eficiente. 

Sfatul 4: Utilizarea platformei instant.space pentru a rezerva locația

Pentru că locul în care au loc conferințele este unul dintre cele mai importante aspecte, Instant.Space îți oferă soluția prin care poți rezerva rapid, online, săli de conferință adaptate nevoilor tale. Platforma online îți pune la dispoziție zeci de hoteluri pentru evenimente, din orașul dorit, pe care le poți analiza și compara online, ca apoi să iei o decizie bazată pe detaliile stabilite în planul de organizare. În acest mod economisești foarte mult timp și te bucuri de prețuri competitive pentru locații foarte apreciate, fără să mai fie nevoie să ceri oferte de la fiecare în parte.

Sfatul 5: Gestionarea evenimentului

Munca organizatorică nu se termină odată cu începerea evenimentului, ci continuă mult timp și după ce acesta a ajuns la final. Trebuie să ai grijă ca totul să se deruleze conform planului; să fii atent la nevoile participanților și să mediezi curiozități sau opinii din partea acestora, urmând ca la final să monitorizezi măsura în care ai reușit să pui în scenă tot ce ți-ai dorit și care au fost rezultatele întregului eveniment.

Organizarea evenimentelor business și corporate este acum mult mai ușoară datorită platformei Instant.Space care îți oferă posibilitatea de a rezerva online centre de conferință perfecte pentru toate ocaziile!

>