Breaking news

TOP 5 metode funcționale pentru o siluetă frumoasă și sănătoasă

Pregătirea pentru vacanță, plajă și petrecerile de sezon include și acordarea unei atenții ridicate siluetei, ceea ce înseamnă, pentru multe dintre noi, o adevărată provocare. Chiar dacă există zeci și zeci de diete „minune”, nu toate sunt și sănătoase și în niciun caz potrivite pentru oricine.

O soluție care este funcțională pentru prietena ta poate fi dăunătoare pentru tine. De aceea, specialiștii recomandă ca pierderea în greutate să nu fie urmărită cu orice preț și prin orice metode.

O condiție esențială: schimbarea mentalității

Multe diete sunt prea restrictive, cu cerințe care sunt greu de respectat. În plus, mulți oameni nu au o mentalitate corectă înainte de a începe o dietă, ceea ce poate duce la recăpătarea greutății într-un termen relativ scurt. De fapt, doar aproximativ 20% dintre persoanele care țin o dietă și care încep să fie supraponderale ajung să slăbească cu succes și să își mențină greutatea normală pe termen lung.

Dar asta nu înseamnă că trebuie să ne descurajăm! Există o mulțime de modalități dovedite științific prin care îți poți păstra greutatea, de la exerciții fizice și până la controlul stresului.

De exemplu, restricțiile calorice extreme pot încetini metabolismul și pot influența hormonii care reglează apetitul. De aceea, este recomandabil ca înainte de a te hotărî să urmezi o anumită dietă, cel mai bine este să apelezi la sfatul unui nutriționist, iar pentru a te convinge, vizitează site-ul Cilantro.ro.

De cele mai multe ori, scopul se ratează atunci când pornești cu o mentalitate greșită, și anume să adopți o soluție rapidă în loc să iei în calcul una mai lentă, dar mai sănătoasă și cu un potențial mai mare de a păstra rezultatele pe termen lung.

5 soluții sănătoase și eficiente

Nu este obligatoriu să îți schimbi fundamental stilul de viață pentru a obține silueta dorită. Iată câteva metode pe care, dacă le vei aplica, vei observa cum, treptat, tonusul tău fizic și psihic se va îmbunătăți, iar pe parcurs vei începe să pierzi și din greutatea acumulată în plus:

  1. Fă exerciții fizice în mod constant

Exercițiile fizice regulate joacă un rol important în menținerea greutății. Sportul și mișcarea te ajută să arzi câteva calorii în plus și să îți stimulezi metabolismul – doi factori esențiali pentru a atinge echilibrul energetic. Atunci când ajungi la echilibru energetic, înseamnă că ardeți același număr de calorii pe care le consumați. Așadar, nu vei mai acumula kilograme în plus, iar în funcție de nivelul de efort, vei putea și să slăbești.

  1. Fă-ți timp să iei micul dejun în fiecare zi

Persoanele care mănâncă micul dejun în fiecare zi tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, cum ar fi să facă mai multe exerciții fizice și să consume mai multe fibre și micronutrienții. Mai mult, acesta este unul dintre cele mai frecvente comportamente raportate de persoanele care reușesc să mențină pierderea în greutate

  1. Include în alimentația ta mai multe proteine

Consumul crescut de proteine te poate ajuta să îți menții greutatea, deoarece proteinele pot ajuta la reducerea apetitului și la atingerea senzației de sațietate. Proteinele cresc nivelul anumitor hormoni din organism care induc sațietatea și sunt importante pentru reglarea greutății. S-a demonstrat, de asemenea, că proteinele reduc nivelurile de hormoni care cresc senzația de foame.

Efectul proteinelor asupra hormonilor și a sațietății poate reduce automat numărul de calorii pe care le consumi zilnic, ceea ce reprezintă un factor important în menținerea greutății.

  1. Cântărește-te în mod regulat

Monitorizarea greutății în mod regulat poate fi un instrument util pentru menținerea greutății. Acest lucru se datorează faptului că te poate face să conștientizezi progresul înregistrat și te motivează să îți continui eforturile.

  1. Acordă atenție aportului de carbohidrați

Consumul unei cantități prea mari de carbohidrați rafinați, cum ar fi pâinea albă, pastele albe și băuturile îndulcite poate fi în detrimentul obiectivelor tale de menținere a greutății. Aceste alimente sunt lipsite de fibrele lor naturale, necesare pentru a-ți da senzația de sațietate Dietele care sunt sărace în fibre sunt asociate cu creșterea în greutate și cu obezitatea.

De reținut este că orice dietă ar trebui să fie urmată la sfatul unui specialist și după ce tea-ai asigurat că starea ta de sănătate îți permite să o urmezi.

Sursa foto: Pixabay.com