Breaking news

Top 3 exercitii de ridicare a greutatilor pe care trebuie sa le incluzi in antrenamentul tau

Este cunoscut faptul ca cele mai multe exercitii pe care le abordezi atunci cand mergi la sala pot fi facute si acasa prin diferite mijloace.

Bineinteles, cateva aparate care lucreaza anumite grupe de muschi pot fi dificil de achizitionat din cauza lipsei spatiului, insa oricine isi permite cu putin efort sa cumpere cateva gantere, care se pot dovedi foarte folositoare. Oamenii aleg sa mearga la sala mai mult pentru atmosfera, intrucat acasa nu isi pot gasi motivatia necesara. Citeste mai departe pentru a afla cateva exercitii care pot fi facute atat de acasa, cat si de la sala si care pot produce rezultate fabuloase pe termen lung.

Iata 3 exercitii care implica ridicarea greutatilor pe care trebuie sa le ai in antrenamentul tau

  • Ridicarea bratelor in lateral – acest exercitiu implica ridicarea a doua gantere in lateral pana cand acestea ajung la nivel cu umerii. Bratele trebuie sa fie cat mai intinse posibil, iar spatele si umerii trebuie sa fie drepti pentru a nu pune presiune suplimentara pe coloana. Desi este un exercitiu simplu de executat, acesta nu este usor de facut si poate produce rezultate foarte bune la nivelul umerilor.
  • Flexii biceps cu gantere/bare olimpice de la Efitsolution – o astfel de flexie presupune ridicarea unei greutati prin flexarea bicepsului. Este recomandat ca exercitiul sa fie executat in picioare pentru a evita formarea unei posturi proaste. Mai mult, in cazul in care nu ai inca destula masa musculara, te poti folosi de un set de gantere mici, insa in cazul in care esti mai avansat le poti inlocui pe acestea cu o bara olimpica (care de obicei are 20 kg).
  • Impinsul de la piept cu bara olimpica – acesta este perfect pentru a lucra si pieptul/tricepsul. Exercitiul trebuie executat de pe o banca, iar pozitia bratelor pe bara poate varia in functie de grupa de muschi pe care vrei sa te concentrezi. Bara olimpica isi arata valoarea si in acest caz, intrucat poate fi cumparata o singura data, fara a avea nevoie de cheltuieli suplimentare, decat dupa mult timp de antrenament. In contrast, ganterele au o greutate fixa si trebuie schimbate in mod constant, generand costuri mai mari pe termen lung.

Acestea sunt cateva exercitii care acopera multe grupe principale de muschi (piept, triceps, biceps si umeri). Dupa cum vezi, accesoriile precum bara olimpica si ganterele pot fi folosite multe feluri, asadar iti poti face cu usurinta un antrenament complet acasa, care sa produca rezultate la fel de bune ca cel executat la sala. Insa, nu uita ca ridicatul greutatilor implica nu numai solicitarea muschilor, ci si a ligamentelor/oaselor, deci trebuie sa ai grija la pozitia ta in momentul in care lucrezi pentru a preveni orice fel de accident. Asa cum stii, sportul are o multime de beneficii, asa ca ar fi perfect sa existe cat mai mult in viata ta!

Sursa foto: Unsplash.com