Breaking news

Tarom face precizări în scandalul cu Aeroportul Otopeni

În urma informațiilor apărute în spațiul public în ultimele ore, conform cărora Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) ia în calcul suspendarea prestării oricăror servicii către operatorul național aerian, Compania TAROM informează clienții săi că o asemenea situație este total nerealistă, nefiind instituite sancțiuni din partea CNAB către TAROM.

Înainte de orice, cu privire la relația contractuală dintre TAROM și CNAB, este foarte important să facem precizarea că TAROM se asigură prin toate mijloacele că își va îndeplini obligațiile financiare, precum și faptul că TAROM poate garanta recuperarea acestei datorii. Deși ultimii ani au fost extrem de dificili pentru toți operatorii aerieni din lume (pandemia COVID), cu atât mai mult pentru o companie greu încercată așa cum este Compania Națională de Transporturi Aeriene Române, TAROM va depune toate eforturile pentru ca obligațiile pe care le are față de partenerii săi să fie onorate.

Informăm pasagerii TAROM de faptul că programul de operare al zborurilor nu va fi afectat în vreun fel, neexistând vreun un motiv de îngrijorare pentru pasagerii noștri. Totodată, reamintim că TAROM va fi mereu un partener de încredere al românilor, așa cum am dovedit-o și la debutul pandemiei de COVID-19, dar și în ultima lună, organizând zboruri umanitare, de repatriere, în sprijinul pasagerilor afectați de suspendarea operării altor companii aeriene ș.a.m.d., în condiții depline de siguranță și confort.

Fotografia atașată: aeronavă TAROM pe platforma Aeroportului Otopeni, 1970, anul deschiderii aeroportului pentru pasageri.