Breaking news

Strategii SEO pentru cresterea vanzarilor online

loading...
Strategii SEO pentru cresterea vanzarilor online

Daca doresti sa aflii mai multe despre instrumentele si strategiile SEO pentru a creste vanzarile online ale businessului dvs. iata cateva sfaturi practice.

 

Obtinerea vanzarilor online poate parea o sarcina usoara, dar cu timpul si experienta vei realiza ca este nevoie de cunostinte bogate in SEO, efort si perseverenta. O mare parte din vizitele si vanzarile pe care le inregistreaza un magazin online este datorita strategiilor eficiente de pozitionare in rezultatele Google prin SEO. Daca esti in cautarea de noi modalitati de a creste vanzarile in comertul electronic, te invitam sa urmaresti cu atentie urmatoarelor strategii:

 

Cautari de cuvinte cheie

 

Una dintre principalele strategii pentru obtinerea succesului prin pozitionarea in rezultatele Google prin SEO este folosirea corecta a cuvintelor cheie sau a expresiilor lungi. Acestea ajuta la atragerea traficului organic tagetat si la randul lor cresc vanzarile. Acestea trebuie utilizate in orice continut pe care doresti sa il publici in online, si este important sa le utilizezi in titluri, subtitluri, meta titluri si descrieri, descrieri de imagini, adrese URL si altele.

 

Pentru a simplifica cautarea cuvintelor cheie, puteti utiliza instrumente profesionale precum SEMrush, Ahrefs, KeywordPlanner si altele.

 

Optimizarea meta-datelor paginilor web

 

Cand obiectivul dvs. se bazeaza pe cresterea traficului organic targetat si odata cu acesta si cel al vanzarilor companiei este esential sa optimizati meta titlul si meta descrierea. In acest fel, crestem posibilitatea ca Google sa afiseze pagina site-ului tau ca fiind mai relevanta decat cele ale competitiei la cautarile potentialilor clienti si sa astfel sa descopere businessul.

 

Intr-o recenta conversatie SEO cu Karina Tama de la KarinaTama.com, am dezbatut pe larg despre partea tehnic SEO a unui site si cat de importanta este aceasta pentru a ajuta motoarele de cautare sa ajunga mai rapid, cat de mult ajuta sa inteleaga paginile, sa le acorde o relevanta mai mare si sa clasifice site-urile pe pozitii de top in Google.

 

Este posibil sa te intrebi cum poti optimiza metadatele. Raspunsul este urmatorul: practic se face prin completarea meta titlurilor si meta descrierilor fiecarui continut de pagina a site-ului utilizand cuvinte cheie si diferentiatori de marketing pentru a mari rata de click.

 

Obtinerea de backlinks

 

Linkbuilding este o strategie SEO utilizata la scara larga, la nivel internationa, reprezinta un cumul de factori de ranking cu a doua mare importanta in rezultatele generate de SEO si are un potential deosebit de mare intrucat rezultatele chiar daca nu apar rapid, isi vor extinde efectele pe termen lung. De obicei, se bazeaza pe obtinerea de backlinks catre o pagina web. In procesul de optimizare site crearea de legaturi sau referinte intre site-uri asemenea unei panze de paianjen si atunci cand strategia este utilizata ca parte a unui plang complex de de marketing este extrem de importanta si ajuta la cresterea traficului organic.

 

Aceste referinte denumite cel mai adesea backlins se refera la tot ceea ce inseamna legaturile sub forma de hyperlinkuri din paginile web. Iar când al nostru este menționat frecvent în alte pagini, motoarele de căutare detectează automat conținutul dvs. ca fiind relevant și potențial pentru a-l poziționa în primele rezultate ale căutării.

 

SEO local

 

Construirea unei bune prezente locale prin servicii specifice de SEO local este, de asemenea, esentiala pentru a obtine potentiali clienti si pentru a creste vanzarile. Pentru aceasta, Google My Business alaturi de optimizarea on page si tehnici specifice de off page pentru cresterea locala pot fi cel mai bun aliat pentru a obtine vizibilitate crescuta pentru un business la nivel regional.

 

Google My Business este complet gratuit si ajuta la cresterea vizibilitatii fiecarui tip de afacere locala, luand in considerare printre altele si locatia precum si interesele utilizatorilor.

 

Cu toate acestea dezavantajul serviilor SEO locale prin Google My Business este ca aceasta optiune este doar pentru firmele cu un prezenta fizica si ca atare daca afacerea ta este doar online, cel mai bine este sa te orientezi catre servicii SEO Bucuresti profesionale si alte instrumente SEO dedicate pentru obtinerea de pozitii de top.

 

Un sfat suplimentar: creaza un blog, adauga articole interesante si mentine o prezenta activa pe retelele de socializare cu postari interesante pentru publicul tinta, concentrandu-va astfel nu doar pe promovarea produselor sau serviciilor dvs., ci si prin crearea de continut care sa includa si alte informatii utile pentru utilizatorii online.

loading...
English English French French Italian Italian Romanian Romanian