Breaking news

Ştirile TVR demarează din 30 mai, campania „Alegerea ta”

Din 30 mai, românii sunt invitaţi să-şi exprime dorinţele pentru următorii 4 ani, pe site-urile şi paginile de Facebook ale TVR.

alegerea_taVotul nu ne priveşte doar pe noi, ci afectează întreaga comunitate în care trăim şi viitorul copiilor noştri. Indiferent de opţiunea politică, stânga sau dreapta, agenda cetăţeanului ţine de drumuri mai bune, locuri de muncă şi perspective de incluziune, asistenţă medicală accesibilă la nivel local şi condiţii de tratament la standarde europene. Descentralizarea a mutat la nivel local decizia politică şi economică într-o mulţime de domenii cheie. „Cum va arăta comunitatea în care trăieşti în următorii ani este, în esenţă, ALEGEREA TA!”, ne atrag atenţia membrii echipei Ştirilor TVR, care demarează, din 30 mai, o campanie menită să ofere o viziune asupra României „reale”, cea în care trăim.

Primăria este direct responsabilă de succesul unei comunităţi. Proiectele cu fonduri europene au schimbat faţa multor localităţi în anii pre-aderare. Există însă decalaje enorme de dezvoltare între comunităţi, între regiuni. În multe cazuri, amatorismul primarilor a condamnat sute de comunităţi la sărăcie.

„Care crezi că este importanţa votului tău? Cum vezi România în următorii patru ani? Ajută-ne să facem agenda. Care sunt priorităţile tale?”. Românii sunt îndemnaţi să răspundă la aceste întrebări, să-şi exprime dorinţele pentru comunităţile lor, pe următorii 4 ani, scriind, cu hashtag #alegereata, pe paginile oficiale de Facebook ale TVR. Mesajele scrise sau filmate ale telespectatorilor vor fi prezentate în jurnalele de ştiri ale Televiziunii Române şi centralizate pe site-urile TVR. Tot acolo vor fi publicate şi informaţii actualizate privind campania Alegerea ta.