Breaking news

Siguranța și confortul angajaților tăi – condiție principală pentru productivitate ridicată

Felul în care angajații se simt la locul lor de muncă influențează în mare măsură randamentul pe care aceștia îl dau în raport cu fiecare activitate desfășurată. Este de datoria angajatorului să se asigure că mediul de muncă este unul sigur și favorabil efectuării tuturor responsabilităților de lucru, luând toate măsurile necesare pentru a diminua sau combate riscurile profesionale la care aceștia sunt expuși. Descoperă cum poți crește gradul de protecție și securitate pentru angajații tăi implementând servicii de Protectia Muncii online!

Care sunt obligațiile de Protecția Muncii ale unui angajator

Orice companie care are minim un angajat este obligată prin lege să adopte și să respecte măsuri stricte de Protecția Muncii. De la garantarea unor condiții de lucru de maximă siguranță, la diminuarea riscurilor de incendiu, pregătirea personalului pentru a acționa în situații de urgență sau verificarea stării de sănătate a acestora, toate trebuie să fie adaptate specificului activității desfășurate:

SSM – Securitatea și sănătatea în muncă presupune evaluarea tuturor riscurilor profesionale la care sunt expuși angajații și implementarea unor măsuri de protecție cu ajutorul cărora acestea să fie diminuate.

PSI – Prevenirea și stingerea incendiilor este a două componentă esențială a Protecției Muncii, după SSM, și înglobează totalitatea reglementărilor adoptate la locul de muncă pentru a elimina riscul de incendiu.

Instruire periodică – fiecare angajat trebuie să fie pregătit cu privire la responsabilitățile de protecție și prevenție pe care le are în cadrul companiei în așa fel încât să știe cum și când să acționeze în cazul unei situații de urgență.

Medicina muncii – pentru a avea siguranța că toți angajații sunt apți să desfășoare activitățile de lucru este nevoie ca înainte de angajare, dar și după, la anumite intervale de timp, să efectueze controale medicale specifice în așa fel încât riscul de îmbolnăvire profesională să fie limitat.

Ce presupune digitalizarea acestor servicii

Fiecare dintre componentele Protecției Muncii prezintă o metodologie specifică de implementare și respectare, însă, dacă alegi să colaborezi cu o firmă specializată, te bucuri de rapiditate și eficiență în ceea ce privește adoptarea măsurilor specifice prin care să respecți legislația în vigoare. Ai posibilitatea să delegi întreaga responsabilitate unei echipe de specialiști care se vor ocupa de tot ce înseamnă evaluare, integrare și verificare, în așa fel încât orice pericol să fie ținut la distanță.

Ba chiar ai posibilitatea să desfășori sesiunile de instruire a personalului online, cu ajutorul unei aplicații, soluție care se dovedește a fi mult mai rapidă și apreciată în rândul angajaților. Aceștia au acces la toată informația pe care trebuie să o asimileze direct pe telefon pentru a-și putea dedica cât timp și când doresc acestei activități, lucru ce asigure o pregătire mai temeinică. Totodată, pentru fiecare sesiune există teste de verificare a cunoștințelor în așa fel încât fiecare angajat în parte să obțină un nivel de pregătire care atestă cât de bine a derulat pregătirea pe cont propriu.

Beneficiază de o ofertă personalizată pentru servicii de Protecția Muncii

Dacă îți dorești să beneficiezi de servicii complete de Protecția Muncii din partea unei firme cu vastă experiență în domeniu, tot ce trebuie să faci este să intri pe site-ul Outstand și să completezi formularul de contact cu datele solicitate și detalii specifice despre modul de desfășurare a activității profesionale. Vei fi contactat în scurt timp pentru a-ți fi prezentată oferta și a stabili ultimele detalii ale colaborării în așa fel încât să te asiguri că este o decizie benefică pentru afacerea ta.

Cu Outstand Safety Solutions eficientizezi implementarea măsurilor de Protecția Muncii, salvezi timp și te asiguri că respecți legea fără să fie nevoie să te implici direct în ceea ce înseamnă evaluarea, implementarea și verificarea respectării măsurilor!

>