Breaking news

Sfaturi utile pentru alegerea unui spatiu de birouri in Timisoara

loading...

Oferta de spatii birouri Timisoara este foarte vasta iar fiecare utilizator ar trebui sa se gandeasca la mai multe aspecte pentru a alege spatiul de birou potrivit pentru nevoile sale si pentru ceea ce face firma pe care o conduce. Toate aceste criterii sunt stabilite subiectiv in functie de targetul pe care trebuie sa il indeplineasca spatiul selectat.

Spatii birouri Timisoara – locatii bune pentru mai multi clienti

In momentul in care sunt alese spatii birouri Timisoara dintr-o lista mai mare, este extrem de important sa fie selectata o zona buna. In functie de unde se afla amplasat biroul, clientii si partenerii pot sa refuze sa intre in zona respectiva sau pot sa vina la orice ora fara probleme.

Timisoara este un oras frumos si acest aspect este incontestabil insa, la fel ca oricare alt oras mare, are si zone mai putin placute, pe care multi le evita. Daca biroul va fi folosit in scopuri individuale si nimeni nu va veni vreodata in birou pentru ca utilizatorul lucreaza spre exemplu doar online, atunci tine de fiecare unde vrea sa isi desfasoare activitatea. De obicei aceste birouri sunt mai ieftine decat cele amplasate central.

Daca este vorba despre un birou care va fi foarte des tranzitat, atunci lucrurile se schimba in mod dramatic. Este necesar sa fie selectata o zona cat mai buna si cat mai accesibila, in care persoanelor interesate sa nu le fie teama sa ajunga dupa lasarea intunericului sau dimineata devreme.

Dimensiunea spatiului de inchiriat

Dimensiunea spatiului de inchiriat este de asemenea un aspect foarte important. In functie de cate persoane isi vor desfasura activitatea in birou sau de cat de multe utilaje trebuie sa fie introduse in spatiu, se va selecta dimensiunea.

Daca in interior trebuie sa incapa angajatii, calculatoarele, o multifunctionala mare, mai multe rafturi si sertare si dosare uriase, atunci spatiul trebuie sa fie mai mare decat cel folosit spre exemplu, de o persoana care lucreaza singura.

Este important ca fiecare angajat sa simta ca are spatiu sa respire pentru a lucra relaxat si a fi productiv.

Gradul de iluminare

Toate spatiile au acum lumina artificiala deci acest lucru nu reprezinta o problema, insa, cu cat angajatii beneficiaza de mai multa lumina naturala cu atat va fi mai bine pentru ei si acest lucru se va vedea in nivelul de productivitate al afacerii.

Nu este greu sa fie gasite cele mai luminoase spatii de birouri. Prezenta sticlei in constructie este un indiciu al faptului ca interioarele beneficiaza de suficienta lumina.

Desigur un criteriu ce nu a fost mentionat este bugetul. In functie de nevoile afacerii se va stabili un buget realist in care sa se incadreze locatia si costurile sale lunare aferente. Acesta este un aspect pe care toti il stiu, si anume sa se incadreze intr-o anumita suma. In functie de cum a fost ales spatiul se vor vedea sau nu rezultatele pozitive asteptate de antreprenor. Productivitatea poate sa scada sau sa creasca in timp.

loading...

Cmentariile sunt închise