Breaking news

Servicii seo de calitate înaltă, pentru o activitate comercială performantă

loading...

În această perioadă este foarte înțelept ca să te preocupi de a găsi cei mai buni specialiști în seo pentru magazine online care să pună în practică tehnici avansate, care să te distingă de concurenții direcți.

 

Deja de vreo doi – trei ani piața digitală a început ca să fie destul de aglomerată, dar în cele două luni și jumătate de izolare la domiciliu ea a devenit de-a dreptul suprasaturată de antreprenori care, dintr-o dată, au descoperit oportunitatea pe care internetul le-o oferă și pe care au ignorat-o până în martie 2020.

 

Ce este optimizarea seo pe pagină?

 

Când vorbim de seo on page ne referim la acele strategii care sunt utilizate pe site-ul de e-commerce și care au legătură cu optimizarea conținutului disponibil pe fiecare dintre paginile acestuia.

 

Mai exact, optimizarea motorului de căutare este un proces care își propune să facă site-ul de e-commerce mai prietenos pentru motoarele de căutare.

 

Iar acest lucru nu este ușor de făcut, deoarece nu se referă doar la găsirea unor titluri foarte bune, care să conțină cuvintele cheie, adică acei termeni care sunt căutați în mod expres de către segmentul de public țintă pe care îl vizezi cu produsele și serviciile tale, dar și multe alte elemente, precum ar fi: eticheta titlului, meta descrierea, imaginile, adresele url prietenoase care conțin subiectul din pagină și nu niște litere și numere aleatorii, conținutul propriu-zis foarte interesant, descrierea produsului sau serviciului etc.

 

Așadar este vorba atât de un design foarte atractiv, dar și de un conținut pe care roboții motoarelor de căutare să îl considere foarte organizat, structurat și relevant pentru public.

 

Digital Metrics te poate ajuta în această privință, prin adoptarea unei strategii de seo bine elaborată, ce pornește de la crearea magazinului online până la ocuparea unor poziții foarte bune în rezultatele căutărilor, câștigarea de mai multă credibilitate, lucru extrem de important atunci când vorbim de un comerț la distanță, în care vânzătorul și clientul, mărfurile și clientul nu au parte de întâlniri directe, ci de unele mediate prin intermediul ecranului de calculator sau telefon.

 

Iată doar câteva elemente importante de care trebuie să se țină seama:

 

  1. Eticheta titlului

 

Eticheta titlului este titlul paginii site-ului, elementul care va apărea în rezultatele motorului de căutare și care dă o indicație utilizatorului despre ceea ce urmează să citească, să privească în continuare.

 

Cel mai bine este ca acel cuvânt cheie să fie primul termen care va apărea în etichetă sau măcar plasat cât mai la stânga posibil, încât să fie identifica rapid de către utilizatori și să nu depășească maxim 63 de caractere ca să nu fie tăiat de Google.

 

  1. URL-ul trebuie să fie prietenos

 

Sunt de evitat combinațiile lungi de litere și numere aleatorii.

 

  1. Meta descrierea

 

Este textul care apare sub rezultatul căutării. Ea reprezintă un soi de reclamă al conținutului paginii și ajută ghidarea consumatorului pentru a-l accesa.

 

Chiar dacă teoretic nu contribuie la o clasare mai bună a magazinului online în căutări, ea este importantă deoarece reprezintă un magnet pentru utilizatori, face mai profesionist site-ul web, va indica clar internautului ce o să găsească pe o anumită pagină. În fapt, este vorba de un rezumat foarte atractiv, corect, al produsului sau serviciului oferit.

 

  1. Cuvintele cheie trebuie definite în funcție de produse și de ceea ce caută clienții potențiali

 

Ele nu ar trebui să se repete excesiv pe toată pagina, deoarece acest lucru poate să enerveze și nici Google nu va aprecia în mod deosebit această tehnică (larg folosită în trecut).

 

  1. Cuvintele optimizate, la fel cum și imaginile ar trebui să fie optimizate, precum și videoclipurile, pot îmbunătăți experiența persoanelor

 

Dacă sunt optimizate pentru seo indică profesionalism desăvârșit. Iar atunci când este vorba despre un magazin online, unde imaginea produselor are o importanță extrem de mare, lucrurile nu mai lasă loc de întors.

 

Mai mult decât oricând acum, în 2020, când toată lumea are în dotare măcar unul sau două telefoane mobile, multe persoane accesează internetul prin smartphone pentru că îi este mult mai la îndemână decât laptopul.

 

Iată motivul pentru care Google vrea ca site-urile să fie adaptate pentru aceste gadget-uri care ușurează experiența utilizatorului, o face mai plăcută.

 

Deci magazinul online trebuie să ofere comoditate maximă acelora care îl accesează de pe telefon, iar specialiștii de la Digital Metrics pot să realizeze acest lucru cu mult profesionalism.

 

  1. Construirea link-urilor

 

Google pune mare accent în prezent pe conținutul intern și extern, dacă el este realizat cu ajutorul unor site-uri web autorizate. Specialiștii seo pot să ajute un site de e-commerce în acest sens.

 

Motoarele de căutare înțeleg că site-ul are un conținut mai amplu, mai stufos, dar și mai interesant de oferit clienților, motiv pentru care un internaut poate să petreacă mai mult timp pe site-ul, respectiv nu își dorește ca să iasă de pe respectiva pagină web după doar câteva secunde.

 

Vrei să ai și tu un site de e-commerce optimizat pentru motoarele de căutare și care să îți aducă profitul scontat?

 

Atunci apelează la oamenii de la Digital Metrics care vor face ca site-ul tău de business să ocupe locul pe care îl merită în topul Google!

loading...