Breaking news

Sebastian Popescu, singurul candidat la prezidenţiale cu buget zero. A obţinut 30.850 de voturi

Sebastian Popescu, cel mai tânăr candidat la prezidenţiale din istorie, a obţinut 30.850 de voturi pe 10 noiembrie 2019, fără să cheltuiască un leu în campanie. În schimb, toţi ceilalţi 13 contracandidaţi ai săi, au cheltuit împreună peste 70 de milioane de lei.

Sebastian Popescu, candidatul Partidului Noua Românie la Alegerile Prezidenţiale din 10 noiembrie, a demonstrat tuturuor românilor că se poate să fii votat, dacă eşti tânăr, curat şi te comporţi civilizat în campanie şi în dezbaterile electorale.

Într-o lună de campanie, cu zero lei bani de promovare, fără afişe şi flyere, Sebastian Popescu a reuşit să convingă aproximativ 31,000 de români să-l voteze.

2614 voturi au venit de la românii din Diaspora, unde s-a clasat pe locul 10 din 14, iar la nivel naţional, în România, a primit 28,236 voturi, clasându-se pe locul 13, la doar 34 de voturi distanţă de locul 12.

Potrivit Autorităţii Electorale Permanente, valoarea totală a contribuţiilor depuse de competitorii electorali pentru finanţarea campaniei la alegerile prezidenţiale din data de 10 noiembrie este de 70.258.904,02 lei.

În timp ce Sebastian Popescu a cheltuit zero lei pentru cele 30,850 voturi, Viorel Cataramă a avut cel mai mare cost per vot, în campanie. Omul de afaceri a cheltuit 26,73 lei pentru fiecare vot obţinut.

Pe locul doi la costul per vot, se situează Mircea Diaconu, cu 19,98 lei, iar pe locul trei Theodor Paleologu cu 13,41 lei.

Iohannis a avut un cost de 5,16 lei per vot iar Dăncilă de 8,87 lei, de altfel, candidata PSD a cheltuit şi cei mai mulţi bani în campanie,18.210.500 lei.

>