Breaking news

Se reiau lucrările la autostrada Nădlac – Arad, lotul 2, în lungime de 17 km

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat vineri, contractul de proiectare și execuție a unui nou tronson din Autostrada Nădlac – Arad, în lungime de aproximativ 17 kilometri. este vorba de lotul doi al autostrăzii care va lega România de Ungaria.

autostrada - lucrari asfaltareCNADNR a semnat contractul „Proiectare și Execuție Autostrada Nădlac – Arad și Drum de legătură, Lotul 2, km 22+218 – km 38+882” pentru remedierea lucrărilor existente și finalizarea lucrărilor rămase de executat.

Contractul a fost atribuit în urma unei licitații deschise, Asocierii Astaldi SpA – Max Boegl România SRL și are o valoare totală de 89.348.287,63 lei fără TVA.

Finanțarea este asigurată din Fonduri Europene (Fonduri de Coeziune 85%) și fonduri de la Bugetul de Stat (Guvernul României 15%).

Contractul vizează proiectarea și execuția lucrărilor pe Autostrada Nădlac – Arad și Drum de legătură, Lotul 2, km 22+218 – km 38+882 pentru remedierea lucrărilor existente și finalizarea lucrărilor rămase de executat, inclusiv conexiunea cu Lotul 1 al Autostrăzii Nădlac – Arad și Varianta de Ocolire a municipiului Arad. Lucrările se vor realiza pe  o lungime de 16,664 kilomemtri.

Lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad a fost câştigat, în anul 2011, de compania Romstrade. Dar, după ce Nelu Iordache, administratorul firmei, a delapidat banii pentru autostradă, contractul a fost reziliat. A urmat o nouă licitaţie, iar asocierea Astaldi-Max Bogl a fost desemnată câştigătoare şi a reluat lucrările la primul tronson al autostrăzii.

Lotul 1, în lungime de 22 de km, este aproape gata, constructorul reușind să toarne primul strat de asfalt.

>