Breaking news

Vânzări record de Black Friday. Românii au cheltuit peste 45 de milioane de euro

Nebunia BLACK FRIDAY a cuprins și România și a făcut ca vânzările marilor magazine să explodeze.

Potrivit estimărilor realizate de retaileri, azi, de BLACK FRIDAY 2012, românii au cheltuit aproximativ 45 de milioane de euro pe produse IT, electronice şi electrocasnice.

Vânzările au explodat atât în marile magazine cât și în cele online. Volumul de vânzări crescând de 16 ori față de o zi obișunită. Rotunjind astfel conturile marilor firme.

Pentru a putea pune mâna pe un produs la reducere românii și-au mâncat nervii ba stând la cozi ba încercând să-și achiziționeze produsele online.

Când nu pica site-ul, erau anunțați că nu s-a putut finaliza comanda pe motiv că stocul s-a epuizat.

Bucuroși că această campanie a aavut succez azi, majoritatea retailerilor şi-au prelungit campania BLACK FRIDAY, unii dintre ei având oferte noi, valabile până luni.

Faţă de ediţia de anul trecut, vânzările eMAG în cadrul celei mai mari campanii de oferte promoţionale au fost de două ori mai mari.

Cele mai vândute categorii de produse au fost televizoarele 3D, laptop-urile, tabletele, telefonaele și  imprimantele

Însă, campania din România a început cu stângul pentru că majoritatea site-urilor au căzut încă de la primele ore după începerea campaniei BLACK FRIDAY 2012.

Retaileri spun că magazinele care participă la campania BLACK FRIDAY renunţă la profit pentru a se promova.

Flanco a anunțat vânzări de 30 de ori mai mari decât într-o zi obişnuită

Iar în magazinele Altex şi Media Galaxy s-au înregistrat vânzări de 15 ori mai mari faţă de o zi obişnuită şi că se aşteaptă ca vânzările din această promoţie să depăşească valoarea estimată iniţial, de 5 milioane de euro.

Nu toți românii au fost încântați de reducerile afișate fiind chiar dezamgiți unii dintre ei afirmând că este o mega țeapă, întrucât multe dintre produsele ”ieftinite” azi, au fost scumpite în urmă cu câteva săptămâni.

Alții s-au plâns că reducerile de un milion sau două la frigidere sau mașini de spălat sunt neatractive și că au pierdut timpul degeaba.

Conceptul BLACK FRIDAY, preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative de preţuri, în general pentru o zi.

>