Breaking news

În România anului 2013 se inaugurează autostrăzi care duc fix în…câmp

Tronsonul Lugoj – Făget din autostrada Lugoj – Deva, lung de 10 kilometri, ce va fi inaugurat în două săptămâni, se termină fix în…câmp.

autostrada Lugoj - devaDoar în România autostrăzile au cost de record mondial, lipsesc cu desăvârșire și se termină fix în câmp.

Așa este și cazul unui tronson de 10,5 kilometri din autostrada Lugoj-Deva care a fost construit degeaba. Și asta pentru că nu se va putea circula pe el întrucât nu există drumul care să-l lege de autostrada Timişoara-Lugoj.

La Sanoviţa nu e făcut un racord la DJ609A şi nici nu sunt prevăzute lucrări de gen, astfel încât este exclus ca până la 1 octombrie să se poată realiza o ieșire, fie ea și provizorie din A1 spre DN6 prin DJ609A.

Austrada va fi finalizată în două săptămâni, dar nu există drum de intrare. Este vorba de o porţiune de 10,5 kilometri care a avut numai probleme. Ba s-a surpat drumul, ba constructorul n-a mai lucrat”, spune Şova.

Ne întrebăm ironic dacă autostrada a fost proiectată și executată de oameni sau de copii?! Cum este posibil oare să construiești ceva care pornește de undeva și duce ..în câmp?

Până când autostrada va fi gata sau se va construi un drum de intrare și ieșire, autostrada va intra în reparații capitale pentru că…nu a fost folosită.

Ceea ce se întâmplă la autostrada Lugoj – Deva este dovada că în CNADNR și mai nou la Ministerul Marilor Proiecte, condus de inegalabilul Dan Șova, sunt oameni care nu au nicio treabă cu drumurile, podurile și autostrăzile, poate doar cu …șpăgile.

Foto: forum.construim-romania.ro

>