Breaking news

Reclamele nu merg bine? Afla de ce, cu ajutorul unui audit PPC

Un audit PPC are rolul de a oferi feedback pe care il poti utiliza, mai departe, in consolidarea si optimizarea campaniilor PPC pe care le derulezi. Un audit PPC, pe care il poti solicita oricand la o agentie pay per click, iti va spune negru pe alb ce functioneaza in campaniile tale PPC, ce poate fi imbunatatit si, nu in ultimul rand, ceea ce ar trebui sa schimbi urgent.

Campaniile Google PPC sunt extrem de importante pentru startegia de marketing digital a afacerii tale, astfel incat nu ai voie sa le lasi deoparte si sa le neglijezi. Un audit PPC regulat al campaniilor tale in Google reprezinta cea mai simpla si la indemna modalitate de a detecta posibilele erori, de a identifica oportuinitatile pe langa care ai trecut fara sa vrei, dar si de a valorifica schimbarea intentiei de cautare sau a datelor demografice, astfel incat sa iti atingi obiectivele pe care ti le-ai propus.

Trebuie sa tii minte ca, in ceea ce priveste campaniile PPC, detaliile marunte sunt cele care fac adesea diferenta intre o campanie de succes si una care esueaza. Astfel de detalii mici pot fi reprezentate de ortografie, consistenta mesajului, suprapunerea cuvintelor cheie, dar si landing page-urile optimizate sau nu corespunzator pentru afisarea pe ecranul telefoanelor mobile, a tabletelor sau pe desktop. Toate acestea pot avea un impact major asupra eficientei campaniei tale PPC.

Pentru a crea un audit PPC complet, conceput special pentru a te ajuta sa iti imbunatatesti campaniile, este recomandat sa urmezi pasii pe care ti-i voi prezenta in continuare.

  1. Cunoaste-ti obiectivele PPC

Campaniile tale PPC trebuie sa fie aliniate cu obiectivele afacerii tale. Strategia PPC pe care o adopti trebuie sa fie construita pe baza acestor obiective. Totul, inlusiv cuvintele cheie, structura landing page-ului, bugetul si structura campaniei, trebuie sa fie legat de obiectivele afacerii tale. Astfel, trebuie sa iti examinezi obiectivele de conversie, sa cunosti obiectivele afacerii, sa examinezi publicul tinta si datele demografice, sa cunosti intentia de cautare si sa intelegi cum se raporteza la obiectivele tale, sa stabilesti indici de masurare a performantei campaniei PPC.

  1. Verifica structura si setarile campaniei PPC

Un alt pas important este acela de a intelege de ce campania ta PPC este structurata intr-un anumit fel.

  1. Identificarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie determina, in mare masura, succesul sau insuccesul unei campanii PPC. Este foarte important sa stii de ce, cand, unde, cum, ce se afla in spatele cuvintelor cheie pe care vrei sa le folosesti in campanie.

  1. Revizuieste anunturile PPC

Mesajul pe care il transmite anuntul tau reprezinta un alt factor esential. Fa din testarea A/B o prioritate si nu te teme sa iti regandesti limbajul si mesajul publicitar!

  1. Revizuieste landing page-ul campaniei PPC

Landing page-ul campaniei tale PPC este prima impresie pe care o foeri potentialilor tai clienti.  Acesta trebuie sa functioneze extrem de rapid pentru a converti si a genera vanzari. Ai grija ca landing page-ul sa fie in acord cu mesajul pe care il transmiti in reclama,

  1. Urmareste si testeaza campaniile PPC

Urmarind si testand campaniile PPC, vei afla ce anume functioneaza si ce anume nu functioneaza. Optimizeaza-ti campaniile cat mai des cu putinta pentru rezultate extraordinare.

  1. Auditeaza scripturile PPC

Chiar daca nu ai timp mult la dispozitie, trebuie sa stii ca te poti folosi oricand de scripturile existente pentru a audita fiecare detaliu al campaniei tale PPC.

In concluzie, desi este un lucru etat de esential pentru strategia de marketing digital a afacerii tale, auditurile PPC nu ar trebui sa iti consume mult timp sau sa fie stresante pentru tine. Transforma auditarea PPC intr-o practica regulata si consecventa, astfel incat sa poti observa problemele si oportunitatile inainte de a fi prea tarziu.