Breaking news

PRO TV, lider detașat cu prima ediție a emisiunii Vocea României

Debutul noului sezon al concursului tv, Vocea României, i-a adus postului PRO TV,  poziţia de lider absolut de audienţă.

Potrivit datelor de audiență, furnizate de Kantar Media,Vocea României, difuzatâ marți seară de Pro TV, a obţinut o audienţă medie de 12,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,7%, de două ori mai mult decât cel de-al doilea clasat, Kanal D, cu 5,8 puncte de rating şi 12,2% cotă de piaţă.

Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu 5,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă, de 11,1%.

Peste 2 milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe concurenţii de la „Vocea României” în minutul de aur, 21:55.

La nivelul publicului comercial din mediul urban, în minutul de aur 21:53, Pro TV a obţinut un rating de 17,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 35,3%.

După prima ediţie, Horia Brenciu are deja trei concurenţi, Loredana tot cu trei, Smiley şi-a ocupat două locuri din echipă, iar Marius Moga tot două.

Primul care a apăsat butonul în acest al doilea sezon a fost Horia Brenciu. Izabela Simion, o tânără de 21 de ani din Târgovişte, a fost cea care l-a determinat să se întoarcă. „Je t’aime” i-a spus aceasta la sfârşitul melodiei, iar momentul s-a încheiat cu un dans între cei doi.