Breaking news

Lamonza a împlinit 20 de ani de existență pe piața din România. Botezatu, ales Brand Ambasador

Lamonza, celebra companie de trolere și genți de voiaj, a aniversat marți seară, la Marriott, 20 de ani de existență pe piața din România. La evenimentul aniversar, designerul Cătălin Botezatu a fost desemnat Ambasador Lamonza 2015 în România.

catalin botezatu ambasador lamonzaLa împlinirea a 20 de ani de activitate în România, compania Lamonza a ales să marcheze acest lucru printr-o petrecere de zile mari la Marriott.

Maestru de ceremonii a fost celebra Dana Săvuică care a mărturisit celor prezenți la eveniment, că folosește de mulți ani trolere și genți de voiaj marca Lamonza.

În timp ce invitații la eveniment savurau delicatese culinare, pe scenă defilau manechinii lui Botezatu cu celebrele trolere Lamonza. Trolere plimbate apoi și de fete dar și de viitoarele staruri în show biz, precum, Cleopatra Stratan și Irinuca, fiica lui Irinel Columbeanu.

Toată crema show-biz-ului românesc a fost prezentă la eveniment, în frunte cu Cătălin Botezatu, ales Ambasador Lamonza 2015. designerul a declarat pentru exclusivNEWS.ro faptul că folosea de mulți an această gamă de genți de voiaj și trolere și că cele din carbon sunt preferatele lui.

”Am acceptat să devin brand Ambasador Lamonza pentru că este un brand care s-a impus pe piață. 20 de ani de activitate înseamnă calitate, înseamnă responsabilitate și seriozitate. Este firesc să te poți asocia cu un astfel de brand. Fiind un brand cu tradiție, mi-a fost ușor să îmi asociez numele cu ei, este defapt o onoare. Am utilizat valitrolerle mari, pentru că sunt foarte încăpătoare. De fiecare dată când merg la New York am nevoie de valize foarte mari și încăpătoare deoarece plec cu colecțiile. Și fără să știu vreodată că voi fi brand Ambasador, am folosit valize Lamonza. Sunt valize mass market, accesibile ca preț și ca design, sunt trolere foarte frumoase foarte elegante. Cele din carbon, sunt foarte frumoase și mă reprezintă”, a declarat Cătălin Botezatu în exclusivitate pentru exclusivNEWS.ro.

În cei 20 de ani de existență, compania a vândut în România, peste 2 milioane de genți de voiaj, trolere, genți de avion, și genți pentru laptop.

Avem o gamă variată de trolere, genți de voiaj, rucsacuri, astfel încât să acoperim toate categoriile de clienți. Avem ca mai bună ofertă de pe piață ca și design, culoare, calitate și nivel de preț. În plus avem un grill line și after service de minim 2 ani de zile. Chiar și după realizăm service la orice problemă a produselor, fără cost de manoperă. Pentru 2015, pregătim românilor mai multe modele de culori și design dar și în premieră, un model nou de troler dotat cu cântar digital care le va indica în permanență ce greutate au în bagaj”, a declarat pentru exclusivNEWS.ro, Yousef Mustafa, unul din acționarii Lamonza România.

Dorina Vasilashko, numită și „Edith Piaf de România”, a menținut atmosfera la aniversare interpretând live și impecabil, piese din repertoriul internațional.

>