Breaking news

Laboratorul de şosete devine partener oficial al RTP şi va încălţa cu şosete, jucătorii de tenis

loading...

Jucătorii de tenis care participă la turneele din cadrul circuitului RTP vor juca din 12 iulie, tenis, încălţaţi în şosetele produse de Laboratorul de şosete. Cea mai modernă fabrică de șosete din România, devine partener oficial al RTP.

Luna iulie aduce o veste foarte bună pentru jucătorii circuitului RTP. Laboratorul de şosete devine sponsor oficial al circuitului RTP. Câştigătorul turneului RTP 100 SILVER CUP 2020, va fi primul jucător “încălţat” de Laboratorul de Şosete. Câştogătorul turneului RTP 100 din 12 iulie, va primi drept premiu Cutiuța “Șosetele Esențiale”.

Mă bucur foarte mult că de azi, RTP are un nou sponsor şi nu oricare, ci Laboratorul de şosete, o companie românească în plină ascensiune care oferă şosete de calitate, tuturor românilor. Sper ca toţi jucătorii să se bucure de premiile oferite de Laboratorul de şosete şi din 12 iulie 2020 să poarte doar şosetele create de compania românească. Sper să avem un parteneiat cât mai lung şi avantajos de ambele părţi. Din 12 iulie, tenisul la RTP se joacă în şosetele create de Laboratorul de şosete“, a declarat Sebastian Popescu, Managerul RTP.

Cea mai modernă fabrică de șosete din România are misiunea de a încălța toți Românii cu șosetele perfecte la prețuri corecte, iar apoi întreaga lume!

De ce? Pentru că selectăm cel mai bun bumbac pieptănat cu fibre lungi, pentru că lucrăm cu roboți performanți ca să producem doar șosete fără cusături, pentru că iubim ceea ce facem și ne pasă de oamenii care primesc șosetele noastre.

Cutiuța “Șosetele Esențiale” include 12 PERECHI ȘOSETE LUNGI, 6 PERECHI ȘOSETE GLEZNĂ şi 6 PERECHI ȘOSETE TĂLPICI.

Cum a începot povestea laboratorului de şosete?

Această poveste de antreprenoriat pur românesc începe în 2016, când eu, Ilie Pană (care lucrez acest frumos website), fără absolut nicio experiență în domeniu, am vrut neapărat să înființez o fabrică folosind fonduri europene. După multe documente, sticle de Coca Cola, pachete de țigări, nopți nedormite, urlete și strigăte cu furnizorii, în toamna anului 2018 fabrica a devenit realitate.

Momentul revelației de a crea un sistem direct Factory2Consumer a venit atunci când într-o discuție cu un HyperMarket mi s-au cerut 10.000 euro taxă de listare și plata la 90 de zile. Înțelegând că șosetele sunt produse mult prea ieftine pentru a plăti asemenea taxe, am decis să găsim alte soluții. Iată-ne servind clienții noștri direct și bucurându-ne enorm de șansa de a auzi fiecare părere, sfat și chiar și critică.

loading...