Breaking news

KLORII și cum scapi de kilogramele acumulate de sărbători!

loading...

Ah, au trecut și sărbătorile, iar noi, după atâtea mese îndelungate, delicioase și oaspeți de nerefuzat cu bunătăți pregătite în caă, ne-am trezit cu o mare surpriză neplăcută, și anume, kilogramele acumulate. Toate acele calorii au reușit să ne joace feste, iar noi ne-am trezit cu un număr ceva mai mare atunci când am urcat pe cântar.

Dar speranța nu este inexistentă! În cele ce urmează, vom dezvălui micuțe trucuri magice ce te vor face să slăbești armonios, fără stres și diete drastice, fără înfometare, iar buna dispoziție îți va reveni imediat!

  1. Conștientizarea și înțelegerea situaț

Un prim pas extrem de important. Pentru a te mula cât mai bine pe un lucru sau o acțiune anume, este nevoie de acceptare și înțelegere. Chiar dacă stomacul ar încerca să te îndemne să îți satisfaci pofta, în creierul tău ar trebui să conștientizezi și să accepți că dacă te-ai lăsa pradă tentației, tot efortul ar fi în zadar. Antrenează-ți psihicul pentru a rezista obstacolelor!

  1. Cunoaște-ți grăsimea corporală și locul unde ești încadrat.

Da, oglinda ne poate juca feste, se întâmplă tuturor. Unii sunt atletici și cântăresc ceva mai mult, datorită musculaturii pe care o dețin, iar unii sunt ceva mai pufoși și nu sunt mulțumiți de aspectul fizic, chiar dacă greutatea este una normală. Aiciai exact ustensila de care ai nevoie și poți observa în același timp dacă ești predispus unui risc crescut de diabet (în cazul obezității).

  1. Tu știi numărul caloriilor pe care le consumi?

Cu toții cunoaștem destul de bine faptul că, dacă vrem să slăbim trebuie să ne aflăm în deficit calorii (să consumăm mai puțin și să ardem mai mult) sau dacă vrem să ne creștem masa musculară (calorii mai numeroase, cu antrenamente specifice). Chiar dacă KLORII oferă doar o estimare asupra acestui aspect, înțelegem cum funcționează raportul deficit-mișcare.

  1. Evită alimentele nesănătoase!

Mâncare tip fast-food, băuturile acidulate, ce sunt bogate în zahăr, chipsuri pline de grăsimi și sărace în esențialele proteine sunt un BIG NO-NO! În locul lor am putea să ne orientăm către alte alternative, mult mai sănătoase. Un exemplu ar fi salata cu ton, bogată în proteine, iar dacă avem poftă de ceva dulce, putem opta pentru un baton proteic delicios și sănătos!

  1. Consumă alimente bogate în proteine!

Fac parte din țesutul nostru muscular și au rolul de a transporta mineralele și vitaminele. O dietă bogată în proteine poate ajuta la scăderea în greutate sau la creșterea musculaturii. Albușul de ou, fasolea neagră, peștele, soia, leguminoasele, lactatele (iaurtul și brânza de vaci), dar și carnea (în special cea de pui sau curcan) sunt câteva exemple de alimente bogate în proteine benefice organismului, ce au și un conținut redus de grăsimi.

  1. Împrietenește-te cu sportul.

Degeaba vorbim de un regim alimentar, dacă nu respectăm și exercițiile fizice. KLORII ne dă exemplu de câteva sporturi ce au un impact asupra organismului, fiind clasificate chiar ca exerciții tip HIIT (High Intensity Interval Training), fiind unul dintre cele mai benefice tipuri de antrenament.

  1. Count the calories!

Cu ajutorul unui calculator caloric poți socoti cu exactitate ce aport ai day-by-day, încercând chiar să abordezi dieta IIFYM dacă nu îți poți impune restricții asupra alimentelor și tinzi să fii destul de pofticios/oasă. Iar dacă îți cunoști aportul caloric, îți poți întocmi chiar propria dietă, pe care să o îmbini cu o rutină de exerciții fizice.

  1. Know your limits!

Corpul uman este excepțional, se recuperează din orice, asimilează orice informație, se vindecă. Este indicat ca înaintea oricărui antrenament să avem un stretching făcut, pentru a evita accidentarea, iar după terminarea programului respectiv, un stretching pentru cool down, relaxând musculatura, inspirând și expirând profund.

loading...