Breaking news

Junglă la Timișoara Fashion Week, ediția a V-a

loading...

S-a vibrat în verde și animal print cu Cătălin Botezatu și alți 15 designeri de top, cu modele de talie internațională și s-a făcut show cu foc și serpi, la cea de-a V-a ediție Timișoara Fashion Week, care s-a desfășurat vineri, 25 septembrie, sub tematica “Jungle Vibes”.

Cel mai renumit show de moda din vestul țării, Timisoara Fashion Week,  a avut loc în aer liber, la Iulius Town, iar pe lângă faptul că, organizatorii au fost nevoiți să respecte toate normele impuse de contexul epidemiologic, aceștia au și devansaț evenimentul cu o zi, din cauza vremii nefavorabile anuntate sâmbătă. Organizatorul susține că a fost o provocare, însă a fost un real succes.

Aproape toți invitații au respectat dress code-ul, iar vizual, totul a fost așa cum s-a dorit: puțin sălbatic, puțin relaxant, mult verde și animal print.

Cătălin Botezatu  – creații pentru femeile romantice

După un intro incediar cu șerpi și fructe exotice, deschiderea a aparținut bine cunoscutului designer, Catalin Botezatu, care a prezentat colecția “Flowers”  – o colecție de rochii haute couture, lucrate manual, din materiale prețioase și sofisticate. Povestea a fost completată de renumitul hair stylist Laurent Tourette.

Colecții în tematică și colecții atipice

Pe scenă și-au prezentat colecțiile branduri ca Felix Ramiro, Aura Dumitru, Gemelli, Dada Swim, , Simona Noroc, Cozacone.

Fiecare colecție a avut un touch aparte prin care s-a evidențiat, iar Atelier Aura Dumitru by Ana Maria Dumitru a creat special colecția “Life is a jungle”, pentru a fi în tematică, aducând un omagiu naturii și sensului umanității. De asemenea, brandul a asigurat vestimentația, vedetei Cosmina Pasarin – vocea evenimentului și în cea de-a V-a ediție.

Colecția de lenjerie de seară “Wild Slepping”, a brandului Rodica Costea Royal Concept, a avut ca inspirație sălbăticia junglei și a adus în prim plan animal print-ul, dedicat “felinelor” din jungla urbană. Vedeta colecției a fost Ioana Filimon.

Închierea a aparținut brandului spaniol, Felix Ramiro, reprezentat prin singurul importantor și distribuitor al brandului în România, doamna Rodica Costea. Brandul a impresionat, atât prin show-ul cu foc, cât și prin creațiile vestimentare interesante și unicat. Colecția intitulată “Urban Jungle” a fost dedicată bărbaților îndrăzneți și exploratori.

Conceptual, colecția “Red Words” a tânărului designer Pif Stephano, absolvent al Facultății de Arte din Timișoara, a propus o reflecție asupra statutului femeii, având ca impuls motivațional bagajul personal de amintiri din vremurile anilor trecuți, când imaginea femeii era puternic alterată de idei misogine și atitudine agresivă.

Reusim impreuna!

Organizatoarea evenimentului, doamna Rodica Costea, susține tinerele talente, astfel că, în cadrul evenimentului și-au prezentat colecțiile și alți 2 studenți ai Facultății de Arte din Timișoara: Andreea Manea și Evelina Tănasie.

De asemenea, o prezentare atipică a avut și tânăra Alexia Smerea, elevă la Liceul de Arte din Timisoara. Aceasta la doar 16 ani, poate fi numită designer artistic, creând din rășină, minunății.

Sub deviza “Împreună punem vestul pe harta modei românești” – un astfel de eveniment nu putea avea loc fără ajutorul unor parteneri de excepție: cel mai mare pol de business, retail şi entertainment din regiune- Iulius Town, Cupio, primul apart-hotel din Timișoara – Iosefin Residence 4*, Lugano Beauty Center, Breathless, Coca-Cola, Vitamin Aqua, Veroslim, Office Solution – care a asigurat locurile de igienizare, Autoschun – partener autorizat Mercedes și mulți alții, fără de care evenimentul nu ar fi fost la fel.

Bloggeri cunoscuți ai României, presa și alți aproape 500 de persoane au fost, în decursul a 2 ore, captivați de atmosfera creată de acest eveniment devenit, deja, emblematic pentru vestul țării.

Show-ul s-a încheiat într-un jungle vibe de excepție, iar ecoul care se aude după, este unul pozitiv, semn că succesul a fost atins.

loading...