Breaking news

Iuliana Tudor, numită Ambasadoare Iutta a Munteniei în campania ”Dor de românesc”

loading...

Iuliana Tudor, gazda emisiunii ”O dată-n viață”, s-a alăturat campaniei ”Dor de românesc” ca Ambasadoare a Munteniei, inaugurând cea de-a patra săptămână a proiectului-manifest desfășurat de brandul autohton Iutta.

iuliana tudor - ambasador iuttaVedeta și prezentatoarea TVR, susținătoare a folclorului românesc prin proiectele pe care le desfășoară în plan profesional, reprezintă cu mândrie regiunea în care s-a născut și susține că alinarea dorului de acasă și de alte vremuri este parte din munca ei de zi cu zi.

Dorul este o stare, o emoție cât se poate de personală. Meseria mea, televiziunea, are și rolul de a stinge puțin din dorul celor aflați departe și de a face un transfer de emoții de la dorul care doare la dorul care liniștește., povestește Iuliana Tudor.

Acestui proiect i se vor alătura pe parcurs 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale țării – femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea. Astfel, fiecărei regiuni și reprezentate li se va dedica câte o săptămână plină de povești și doruri.

Campania “Dor de românesc” a pornit nu întâmplător cu Ambasadoarea Olteniei, Eglantina Becheru, o artistă de o eleganță înnăscută, care aduce cu ea de pe meleagurile gorjene ceva din măreția creatoare a lui Brâncuși, ce a inspirat prin creațiile sale brandul Iutta încă de la lansare.

Oltenia a fost urmată de Basarabia-soră, care a avut-o în centru pe jurnalista și producătoarea Nata Albot, organizatoarea numeroaselor festivaluri ce au ca obiectiv comun promovarea tradițiilor românești în Republica Moldova. De curând, proiectul a celebrat Maramureșul prin intermediul ambasadoarei Paula Seling, ce cântă cu vocea sa duioasă dorul și dragostea de locurile natale.

Nicoleta Chirica, fondator și designer Iutta declară: ”Săptămâna aceasta este dedicată Munteniei și Ambasadoarei sale, Iuliana Tudor, care ne-a însoțit cu deschidere în proiectul nostru ambițios. Până în prezent, muntenii au fost foarte receptivi la propunerea noastră și au participat în număr mare la campanie, scriindu-ne doruri pline de profunzime care ne vor servi drept inspirație atunci când vom crea geanta Dor călător”.

Despre campania Dor de românesc

Care e dorul tău? De la această întrebare s-a născut ideea campaniei „Dor de românesc”, ce poartă chiar numele celei mai îndrăgite colecții Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se dorește colecționarea dorurilor românilor într-un loc comun, ca un manifest pentru frumusețea și bogăția culturală din fiecare zonă geografică a țării noastre. Dor de un loc, o stare, un om, de o experiență.

Campania, pe lângă elementul online, va fi urmată de un eveniment de lansare și încununată de un traseu fotografic național pentru promovarea turismului românesc, a brandului de țară și susținerea obiceiurilor specifice fiecărei zone.

Inițiativa lansată pe www.dorderomanesc.ro își propune să adune într-un singur loc dorurile românilor de pretutindeni și să ofere marelui câștigător șansa de a participa la un tur fotografic al României de 10 zile.

loading...