Breaking news

Google îi face reclamă lui Dracula pe tot mapamondul

Google îl trimite astăzi pe celebrul Dracula pe ecranele a 1,5 miliarde de utilizatori din înteaga lume.

Cea mai vastă reclamă făcută vreodată personajului Dracula este cea operată astăzi de Google care îl trimite pe celebrul personaj pe ecranele a circa 1,5 miliarde de utilizatori ai paginii de web.

Logo-ul de astăzi de pe pagina de pornire de la Google, care sărbătoreşte ziua de naştere a scriitorului irlandez Abraham Stoker, este o trimitere implicită spre Transilvania, adică spre România, prin intermediul legendei Dracula.

Este timpul să luăm în serios asocierea noastră ca brand turistic cu personajul Dracula, dacă vrem să profităm de cei 1,5 miliarde de vizitatori ai Google care vor vedea astăzi descrierea vizuală a poveştii respective, de milioanele de oameni din lumea întreagă care au văzut şi vor viziona în continuare filmul Hotel Transylvania, ca şi toate filmele dedicate faimosului personaj, şi dacă vrem să oferim lumii din punct de vedere turistic, imagologic şi conceptual ceva unic şi fără concurenţă”, este de părere Dan Matei Agathon, președintele Federației Naționale de Turism.

Este o dovadă a potenţialului imens al acestui personaj care fascinează în continuare milioane de oameni din întreaga lume şi care reapare în diverse ocazii la nivel global, afirmându-şi puterea de brand unic şi irepetabil.

România nu o să aibă niciodată un brand turistic mai puternic decât cel al lui Dracula şi ar fi nevoie de PIB-ul ţării pe un an de zile ca să reuşim o promovare similară cu cea care i se face anual acestei legende, fără niciun ban din partea noastră, în lumea întreagă.