Breaking news

Gelu Frunză, pilotul mort pe aerodromul din Comana era beat și voia să fure o mirasă

La o zi după decesul lui Gelu Frunză, pilotul care s-a prăbușit cu avionul pe aerodromul din Comana, ies la iveală noi informații despre tragedie.

Ancheta preliminară relevă faptul că pilotul era băut și intenționa să fure mierasa cu avionul, de la nunta la care fusese invitat.

Deși unii nuntași au declarat jurnaliștilor că au auzit-o pe mireasă spunând: ce bine că nu am mers cu e că muream și eu, femeia a negat luni în fața presei această declarație.

Mireasa, medic de profesie a spus jurnaliștilor că pilotul era unul experimentat și că la un moment dat acesta s-a ridicat de la msă și a dispărut iar după ceva timp au aflat că avionul s-a prăbușit.

Mireasa a mai spus că moartea este cel puțin ciudată, întrucât imediat după prăbușirea avionului ea l-a văzut pe pilot și era în viață iar medicii de la Spitalul Bagdasar din Capitală i-au spus inițial că starea lui este stabilă și că rănile provocate nu sunt incompatibile cu viața.

Pilotul, Gelu Frunză, în vârstă de 51 ani, era din Bucureşti, iar în urma prăbușirii avionului a suferit politraumatisme, şoc traumatic, şoc hemoragic, fracturi la bazin, picioare, gambe, ulterior a decedat la un spital din Capitală.

Avionul era un aparat de zbor YR 5083 iar zborul efectuat pe timp de noapte era unul neautorizat. Avionul nu era dotat cu aparatură de zbor pe timp de noapte.

Avioanele ultrauşoare au voie să zboare doar ziua şi în condiţii meteorologice normale, întrucât nu au aparatura necesară pentru zbor de noapte.