Breaking news

Firmele nou înființate, trebuie să pună accent pe beneficiile, avantajele și scopul produselor lor

O  firmă nou creată poate fi o afacere  de succes dacă se scot în evidență beneficiile și avantajele produselor firmei. Aceste elemente trebuie să fie clar transmise, iar limbajul de vanzare trebuie sa fie adaptat pentru clientul final, mai ales in cazul produselor tehnice, lansate de companii din IT.

barbat.laptopÎn general, în IT, produsul și serviciul trebuie prezentat tehnic, dar și din perspectiva clientului. Un client poate fi câștigat sau nu în funcție de decident„, a spus Anda Racsa, Managerul General al ABC Training Consulting, în cadrul celei de-a doua ediții a BizSpark Camp.

Indiferent de stadiul de viață al companiei, cei care lansează o afacere trebuie să se gândească la avantajele competiționale, la elementele de diferențiere. Antreprenorii trebuie să pornească de la ceea ce vor clienții, ce face concurența și ce își doresc ei pentru afacere.

Foarte important este ca antreprenorii să urmărească fluxul de numerar, pentru a nu apărea perioade lungi în care nu încasează bani de la clienți (situații cu plata facturii la 90 de zile, de exemplu), deoarece firma are de efectuat plăți lunare (TVA, salarii, impozite etc.)

În cadrul întâlnirii, dezvoltatorii de software au împărtășit din experiența lor, discuțiile centrându-se pe motivele care i-au determinat să migreze in cloud, dar s-au discutat și elemente importante pentru managementul unei companii.