Breaking news

Filmul Hotel Transylvania, o ocazie pentru România, să atragă turişti din lumea întreagă

Succesul mondial al filmului Hotel Transylvania ne dă ocazia să promovăm brandul turistic Dracula în lumea întreagă.

Dracula contină să fascineze și să atragă curiozitatea multor străini. O dovedește încă odată, succesul peliculei Hotel Transylvania.

Avem astfel încă o dovadă a importanţei acestui mit şi a capacităţii lui de a mobiliza atenţia oamenilor din întreaga lume.

Toată această frenezie legată de Dracula şi întreţinută episodic prin producţii cinematografice de top trebuie transformată în turişti pentru România. Dacă nu profităm de brandul turistic Dracula, România are de pierdut o reclamă mondială oferită gratis de Hollywood, aşadar şi milioanele de fani Dracula care ar putea vizita ţara noastră în căutarea acestui personaj de legendă.

Circuitul turistic Discover Dracula Tour, lansat de Agenţia S&S Travel alături de Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS), vine în întâmpinarea acestor turişti care vor dori să vadă cu ochii lor locurile de baştină ale lui Dracula.

Discover Dracula Tour se implică în oferirea unui tur gratuit din partea Biroului de Turism al României din Viena, prin sprijinul lui Simion Giurcă, directorul oficiului, alături de Sony Austria şi de postul Radio Wien.

România a beneficiat în acest concurs de promovare cu ocazia lansării filmului „Hotel Transylvania” la Viena de suportul mediatic al postului Radio Wien, iar câştigătorii vor fi două familii din Austria care vor beneficia de un weekend în Bucureşti cu servicii complete, inclusiv o excursie la Snagov, pe urmele lui Dracula.

Spre deosebire de opinia publică românească, încă divizată în privinţa utilităţii brandului Dracula, toţi observatorii străini sunt de acord că acest brand ar fi salvator pentru turismul românesc şi sunt uimiţi de faptul că nu-l utilizăm pe scară largă şi la toate nivelurile posibile”, spune Dan Matei Agathon, Preşedinte Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii.

În ciuda acestor iniţiative de succes, la nivelul opiniei publice româneşti, există încă o rezervă faţă de promovarea acestui brand, în ciuda faptului că şi-a dovedit perenitatea şi puterea de seducţie asupra oamenilor din întreaga lume.

>