Breaking news

Fiecare meci de la EURO 2012, vizionat de un stadion de internauţi

Campionatul European de Fotbal 2012 oferit de TVR în mediul online a înregistrat câteva cifre relevante în ceea ce priveşte gradul de interes al publicului şi pentru felul în care acesta a fost susţinut de platforma de internet.

Competiţia transmisă în direct de TVR şi pe euro2012.tvrinfo.ro demonstrează o dată în plus interesul în creştere al românilor pentru consumul de video în mediul online.

Media de vizitatori unici pentru fiecare meci din cadrul EURO 2012 pe euro2012.tvrinfo.ro a fost de 39.090, cu un maxim de 79.704 înregistrat în timpul meciului Franţa – Anglia din data de 11 iunie.

Numărul maxim de spectatori care au vizionat în acelaşi timp un meci a fost de 31.711, echivalentul unui stadion de fotbal obişnuit, ceea ce a generat un vârf de bandă alocată de 26,53 Gbps, maximul atins pe vreun eveniment video transmis online în România. La nivelul întregii competiţii, totalul vizitelor înregistrate în perioada meciurilor a fost de 1,85 milioane, ceea ce înseamnă 24.000.000 de minute de streaming video.

După succesul online al TVR cu Eurovision, când, potrivit datelor EBU, la Selecţia Naţională am ocupat locul 4 în topul celor mai urmărite transmisiuni ale acestui eveniment din istoria Eurovision Song Contest, ne bucurăm că am putut acum să le oferim un loc VIP, chiar la ei acasă sau la birou, celor care au preferat să urmărească EURO 2012 din faţa calculatorului. Audienţa site-urilor tvr.ro în perioada EURO 2012 a atins noi recorduri. Am reuşit să adunăm de cel puţin cinci ori mai mulţi vizitatori unici pe zi pe acestea. Am ascultat toate observaţiile făcute de vizitatorii noştri, le luăm în calcul şi ne concentrăm pe consolidarea noii calităţi a televiziunii publice de jucător important pe piaţa online din România. Acum ne pregătim să oferim Jocurile Olimpice online pe un site dedicat, sub umbrela tvr.ro, site pe care îl vom lansa în curând”, declară Dorian Stoica, project manager TVR Interactiv la TVR.

Pe toata durata sa, evenimentul a fost susţinut de reţeaua de distribuţie de continut video a Direct One, compania care deţine şi operează Seenow, primul market place de conţinut video din România. De asemenea, site-ul dedicat Jocurilor Olimpice va beneficia de acelaşi suport al Direct One.

>