Breaking news

Eveniment dedicat tehnologiei premium în îngrijirea părului la cel mai mare magazin de prezentare Dyson din regiune. Care sunt tendințele sezonului

Dyson a organizat un eveniment dedicat tehnologiei premium în îngrijirea și coafarea părului, în incinta celui mai mare magazin de prezentare din regiune, aflat în Băneasa Shopping City din București.

Uscătorul de păr Dyson Supersonic, aparatul de coafat multisyler Dyson Airwrap și placa de îndreptat părul Dyson Corrale  în ediții limitate au fost vedetele sesiunilor individuale de styling, oferite de ambasadorul Dyson în România, Florin Noje. Acesta a împărtășit cu invitații informații despre tehnologia inovatoare pe care fiecare dintre produse o integrează, dar și despre cum trebuie folosite acestea pentru rezultate optime în obținerea unei coafuri perfecte, cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

La eveniment au fost prezenți jurnaliști de lifestyle, fashion și de business, creatori de conținut și persoane publice care folosesc și sunt interesate de produsele companiei dar și clienți fideli ai brandului.

,,2024 va fi marcat de creativitate și mult curaj, în materie de hairstyling. Fie că vorbim de culori intense, de șuvițe bicolore sau de o tunsoare nonconformistă, în 2024 este important ca fiecare dintre noi să-și permită să iasă din zona ce confort și să încerce diferite coafuri care să le accentueze personalitatea. Cu toate acestea, grija și atenția pe care o acordăm sănătății firului de păr rămâne prioritară, motiv pentru care eu folosesc produsele Dyson de îngrijire a părului care nu folosesc căldură extremă și sunt blânde cu scalpul. Mai mult decât atât, tehnologia inteligentă de care dispun, îmi permite să realizez coafuri unicate, care să atragă toate privirile”, a declarat Florin Noje – Dyson ambassador.

Bucle fermecătoare fără căldură extremă

Aparatul de coafat Dyson Airwrap multistyler este soluția perfectă pentru a obține bucle lejere, dar nu numai. Dispozitivul vine la pachet cu 6 accesorii și funcții multiple, ce oferă versatilitate în procesul de coafare a părului. Noul Dyson Airwrap fost reproiectat de inginerii Dyson pentru o stilizare mai rapidă, mai ușoară și mai eficientă a părului, fără căldură extremă și folosind doar efectul Coandă îmbunătățit, tehnologie principală care stă la baza funcționării sale.

Șuvițe lucioase și sănătoase, look-ul perfect de Sărbători

Părul întins și strălucitor este mereu la modă. Placa de păr Dyson Corrale este singura placă de păr cu plăcuțe flexibile din aliaj de mangan și cupru, care se curbează pentru a prinde părul, generând în același timp tensiunea necesară pentru o îndreptare eficientă. Dyson Corrale oferă până la 30 de minute de coafare fără fir și este câștigătoare a premiului ELLE International Beauty Award în categoria „Cel mai bun produs de coafare”.

Volum și strălucire ca la salon, obținute în timp record

Pregătirile de Sărbători nu lasă întotdeauna timp de o programare la salon. Uscătorul de păr Dyson Supersonic oferă aceleași rezultate acasă, având grijă de sănătatea șuvițelor și scalpului. Acesta integrează tehnologii inovatoare, printre care se numără și controlul inteligent al căldurii ce previne deteriorarea extremă, fiind conceput pentru diferite tipuri de păr. Grație celor cinci accesorii cu care vine la pachet,  aranjarea părului e rapidă și mereu impecabilă.

Gama Dyson de produse de îngrijire a părului este disponibilă în magazinul Dyson din Băneasa Shopping City în edițiile limitate: Gift edition și Ceramic Pop. Totodată, doritorii pot testa și achiziționa produse din gama de igienizare a locuinței și a îmbunătățirii calității aerului.

DESPRE DYSON

Dyson este o companie globală de cercetare și tehnologie cu operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China, Polonia și Filipine. După ce a început totul într-o magazie din Marea Britanie, compania Dyson a crescut constant de la înființarea sa în 1993. Astăzi, compania are un sediu global în Singapore și două campusuri tehnologice în Marea Britanie, care se întind pe o suprafață de peste 800 de acri în Malmesbury și Hullavington. Din 1993, Dyson a investit peste 1 miliard de lire sterline în birourile și laboratoarele sale din Wiltshire, care găzduiesc cercetarea, proiectarea și dezvoltarea viitoarei tehnologii Dyson. Dyson este deținută de familie și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă puternică de 6.000 de ingineri. Compania vinde produse în 84 de piețe, în peste 300 de magazine Dyson Demo, dintre care 50 au fost deschise în întreaga lume în 2021, inclusiv un nou magazin Dyson Virtual Reality Demo.

>