Breaking news

Euforia TV împlinește pe 15 ianuarie, 7 ani de la lansare

Postul de televiziune Euforia TV împlinește pe 15  ianuarie, șapte ani de existență și drept cadou oferă telespectatorilor șapte filme unul și unul.

RazbunareMomentul aniversar va fi marcat printr-un program de răsfățare a telespectatoarelor: începând cu ora 12, se dă startul difuzării maratonului celor șapte filme speciale!

Astfel, telespectatoarele postului vor putea urmări superproducții americane de succes, precum: “În pielea altuia” , “Cum să ajungi o femeie de succes”, “Obsesia”, ”Kate și Leopold”, “Jocul așteptării”, „Plăcerea de a ucide”, „ Înșeală-mă”.

Filmele vor fi difuzate începând cu ora 12.00, până după miezul nopții.

Pe toată perioada difuzării filmelor speciale, telespectatoarele au parte de șapte concursuri răsplătite cu șapte vouchere cu care se pot răsfăța de ziua postului Euforia TV, prin postarea, pe pagina de Facebook Euforia TV, a cuvintelor cheie care apar în timpul difuzării fiecărui film.

Pe lângă serialele de succes cu care Euforia TV și-a obișnuit telespectatoarele: “Ally McBeal”, “Glee”, “Private Practice”, “Dr House”, programe de cooking – seria “Ana Olson”, “Food Safari”, “Să gătim franțuzește”- și toate serialele coreene de succes, Euforia TV pregătește noi surprize:

Sperăm că primii șapte ani de viață Euforia TV au răspuns cerințelor și nevoilor publicului feminin din România și că totodată au adus un plus în viață lor, fiind singurul canal generalist pentru femei. Și nu ne oprim aici: avem planuri fabuloase pe care abia așteptăm să le dezvăluim. Lucrăm la proiecte dedicate telespectatoarelor noastre, despre ale căror preferințe îndrăznim să spunem că le intuim și venim în întâmpinarea lor. Noutățile anului 2013 sunt multe și dezvăluim o parte dintre ele: sezoane noi din “Dr House”, “Suits”, “Dr Oz”, seriale coreene noi, de ultima oră, cât și producții locale de tip reality show, toate sunt vectori de programming ai anului care tocmai a început. Valorile brandului  – cultură zâmbetului, pozitivismul și starea de bine – se regăsesc în sloganul “Euforia vine din noi!”, declară Florin Nicoară, Channel Manager Euforia TV.

La toate astea se adaugă și “Campania mândrismelor”; mândrismele sunt denumirea generică pentru motivele de mândrie feminină, acele atribute care definesc femeia Euforia, de la sensibilitate și veselie, de la capriciu la încredere, sau de la răzbunare la ambiție. Fiecare săptămână, din noiembrie până în martie, precum și principalele programe difuzate în această perioadă stau sub semnul unui “mandrism”. A rezultat astfel o campanie poziționată la confluența dintre brand, telespectator și conținut, un mod prin care stația aduce un tribut tuturor elementelor fascinante care compun universul feminin. La această aniversare am dorit să evidențiem încă o dată motivele pentru care a apărut Euforia TV și că „mândrismele” reprezintă argumentele pentru care celebrăm feminitatea” a precizat Florin Nicoară, Channel Manager Euforia TV.