Breaking news

Dr. Oetker a achiziţionat brandul “Morărița“ de la Panovia Prod

La începutul lunii decembrie a acestui an compania Dr. Oetker România a cumpărat brandul Morărița de la compania Panovia Prod, ce activează în localitatea Oltenița, judeţul Călărași.

moraritaBrandul Morărița este un brand care activează cu succes în categoria produselor de patiserie congelată de pe piața românească, încă din 2004 oferind consumatorilor săi un portofoliu variat de produse: foi de plăcintă, aluat pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri şi ștrudele cu diferite umpluturi.

Pentru ambele companii, care se bucură de apreciere din partea consumatorilor, tranzacția va deschide noi oportunități de dezvoltare. Brandul Morărița va completa setul de valori, obiectivele și strategia Dr. Oetker România, aducând pe piaţă produse moderne, inovative.

Prin această achiziție Dr. Oetker România dorește să-și diversifice portofoliul de produse și în categoria deserturilor congelate, oferind consumatorilor soluții complete și rapide pentru pregătirea unui desert. Producția întregului portofoliu sub marca Morărița, se va desfășura în fabrica Panovia, din Oltenița, unde tradiția și tehnologia modernă se întâlnesc pentru a atinge cele mai înalte standarde de calitate. În continuare Panovia va activa pe piața produselor de patiserie congelată, concentrându-se pe activitatea de producție și pe segmentul de piață bake off, unde compania desfășoară cea mai mare parte din operațiuni.

Compania germană Dr. Oetker are o tradiție de 125 de ani pe plan internațional, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr. Oetker România ocupă, cu cele peste 400 produse, poziția de lider de piață pe categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate. Brandul vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluții la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă precum și produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment.