Breaking news

Din cauza războiului, România reia circulația trenurilor prin Valea Vișeului după 16 ani de pauză

După 16 ani de zile de pauză, din cauza izbucnirii războiului în Ucraina, CFR Călători anunță că din 17 ianuarie a fost reluată 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚ția 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢lor 𝐝𝐞 𝐜ă𝐥ă𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐩𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚ț𝐢𝐚 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 (𝐔𝐜𝐫𝐚𝐢𝐧𝐚) – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 (𝐑𝐨𝐦â𝐧𝐢𝐚) ș𝐢 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫.

𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐍𝐚ţ𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥ă 𝐝𝐞 𝐂ă𝐢 𝐅𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐂𝐅𝐑 𝐒𝐀 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐚𝐳ă 𝐜ă, î𝐧𝐜𝐞𝐩â𝐧𝐝 𝐝𝐞 𝐚𝐳𝐢, 𝟏𝟕.𝟎𝟏.𝟐𝟎𝟐𝟑, 𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐢𝐚 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚ț𝐢𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐜ă𝐥ă𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐩𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚ț𝐢𝐚 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 (𝐥𝐢𝐧𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐜𝐚𝐫𝐭𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐥𝐚𝐫𝐠) ș𝐢 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫. 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞, 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜ă𝐭𝐫𝐞 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚ț𝐢𝐚 𝐔𝐙, 𝐯𝐨𝐫 𝐟𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐦𝐨𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐬𝐞𝐥 – 𝐭𝐢𝐩 𝐃𝐏𝐊𝐑-𝟑 (𝐧𝐫.𝟏𝟖𝟐 𝐥𝐨𝐜𝐮𝐫𝐢/𝐭𝐫𝐞𝐧).

Î𝐧 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟏𝟕 𝐢𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟑, au 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚t 𝐝𝐨𝐮ă 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢 𝐬𝐮𝐩𝐥𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐞, î𝐧𝐬𝐨ț𝐢𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐨 𝐝𝐞𝐥𝐞𝐠𝐚ț𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭ă 𝐝𝐢𝐧 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐭ăț𝐢 𝐮𝐜𝐫𝐚𝐢𝐧𝐞𝐧𝐞: 𝐌𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐮𝐥 𝐈𝐧𝐟𝐫𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐢𝐢 𝐝𝐢𝐧 𝐔𝐜𝐫𝐚𝐢𝐧𝐚, 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐮𝐜𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐂ă𝐢𝐢 𝐅𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐔𝐜𝐫𝐚𝐢𝐧𝐞𝐧𝐞 ș𝐢 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭𝐚𝐧ț𝐢 𝐚𝐢 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐫𝐢𝐭ăț𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐥𝐞. 𝐃𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞𝐚 𝐑𝐨𝐦â𝐧𝐢𝐞𝐢 au 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚t 𝐈𝐫𝐢𝐧𝐞𝐥 𝐈𝐨𝐧𝐞𝐥 𝐒𝐂𝐑𝐈𝐎Ș𝐓𝐄𝐀𝐍𝐔, 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐚𝐫 𝐝𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐭 î𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐌𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 ș𝐢 𝐈𝐧𝐟𝐫𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐢𝐢, 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐑𝐚𝐝𝐮 𝐏𝐈𝐏𝐀, 𝐃𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐆𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐥 𝐀𝐝𝐣𝐮𝐧𝐜𝐭 𝐄𝐱𝐩𝐥𝐨𝐚𝐭𝐚𝐫𝐞 î𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐂𝐅𝐑 𝐒𝐀, I𝐨𝐚𝐧-𝐕𝐚𝐬𝐢𝐥𝐞 𝐓𝐀𝐑𝐍𝐈ȚĂ, 𝐃𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐚𝐥 𝐒𝐮𝐜𝐮𝐫𝐬𝐚𝐥𝐞𝐢 𝐑𝐞𝐠𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐞 𝐂𝐅 𝐂𝐥𝐮𝐣, 𝐩𝐫𝐞𝐜𝐮𝐦 ș𝐢 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢 𝐚𝐢 𝐆𝐮𝐯𝐞𝐫𝐧𝐮𝐥𝐮𝐢.

🚆trenul suplimentar nr.757 Rakhiv – Valea Vișeului, cu plecare din Rakhiv la ora 11:25 – sosire în Valea Vișeului la ora 12:00;

🚆trenul suplimentar nr. 758 Valea Vișeului – Rakhiv, cu plecare din Valea Vișeului la ora 15:50 – sosire la Rakhiv la ora 16:25;

De asemenea tot începând din 17 ianuarie, vor circula trenurile:
🚆trenul nr. 755 Rakhiv – Valea Vișeului, cu plecare din Rakhiv la ora 15:10 – sosire în Valea Vișeului la ora 15:45;
🚆 trenul nr. 756 Valea Vișeului – Rakhiv, cu plecare din Valea Vișeului la ora 18:15 – sosire la Rakhiv la ora 18:50.

‼️ Î𝐧𝐜𝐞𝐩â𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟏𝟖 𝐢𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟑, 𝐩𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚ț𝐢𝐚 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 ș𝐢 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫, 𝐯𝐨𝐫 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐞𝐧𝐭, 𝟐 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐜𝐡𝐢 𝐝𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢, 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥:
🚆𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐥 𝐧𝐫. 𝟕𝟓𝟑 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐜𝐮 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟎𝟕:𝟏𝟎 – 𝐬𝐨𝐬𝐢𝐫𝐞 î𝐧 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟎𝟕:𝟒𝟓;
🚆𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐥 𝐧𝐫. 𝟕𝟓𝟒 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 – 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯, 𝐜𝐮 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟏:𝟒𝟓 – 𝐬𝐨𝐬𝐢𝐫𝐞 𝐥𝐚 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟐:𝟐𝟎;
🚆𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐥 𝐧𝐫. 𝟕𝟓𝟓 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐜𝐮 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟓:𝟏𝟎 – 𝐬𝐨𝐬𝐢𝐫𝐞 î𝐧 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟓:𝟒𝟓;
🚆𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐥 𝐧𝐫. 𝟕𝟓𝟔 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 – 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯, 𝐜𝐮 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟖:𝟏𝟓 – 𝐬𝐨𝐬𝐢𝐫𝐞 𝐥𝐚 𝐑𝐚𝐤𝐡𝐢𝐯 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟖:𝟓𝟎.

La 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟏𝟐.𝟏𝟎.𝟐𝟎𝟐𝟐, 𝐒𝐑𝐂𝐅 𝐂𝐥𝐮𝐣 𝐚 𝐫𝐞𝐝𝐞𝐬𝐜𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐮𝐧𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐟𝐞𝐫𝐨𝐯𝐢𝐚𝐫 𝐝𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫ă 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐥𝐚 𝟏𝟔 𝐚𝐧𝐢 𝐝𝐮𝐩ă 𝐜𝐞 𝐧𝐢𝐜𝐢𝐨 𝐠𝐚𝐫𝐧𝐢𝐭𝐮𝐫ă 𝐟𝐞𝐫𝐨𝐯𝐢𝐚𝐫ă (𝐔𝐙) 𝐧𝐮 𝐚 𝐦𝐚𝐢 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚𝐭 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭 𝐩𝐮𝐧𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫ă, 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥 î𝐧𝐜â𝐭 𝐬-𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚ț𝐢𝐞𝐢 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐜ă𝐥ă𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐥𝐚 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐢ț𝐚 𝐜𝐮 𝐔𝐜𝐫𝐚𝐢𝐧𝐚, 𝐩𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐚 𝐜𝐮 𝐞𝐜𝐚𝐫𝐭𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐥𝐚𝐫𝐠 𝐁𝐞𝐫𝐥𝐢𝐛𝐚𝐬 (𝐔𝐙) – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 (𝐂𝐅𝐑), 𝐢𝐚𝐫 î𝐧𝐜𝐞𝐩â𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟏𝟓.𝟏𝟏.𝟐𝟎𝟐𝟐 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐬𝐢𝐠𝐮𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢ț𝐢𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐮𝐫𝐚𝐧ță 𝐟𝐞𝐫𝐨𝐯𝐢𝐚𝐫ă 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐢𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚ț𝐢𝐞𝐢 𝐭𝐫𝐞𝐧𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚ț𝐢𝐚 𝐂â𝐦𝐩𝐮𝐥𝐮𝐧𝐠 𝐥𝐚 𝐓𝐢𝐬𝐚 (𝐂𝐅𝐑) – 𝐓𝐞𝐫𝐞𝐬𝐯𝐚 (𝐔𝐙). 𝐒𝐑𝐂𝐅 𝐂𝐥𝐮𝐣 𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐚𝐭, 𝐜𝐮 𝐜𝐞𝐥𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫ă𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚ț𝐢𝐢 𝐥𝐚 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐟𝐞𝐫𝐨𝐯𝐢𝐚𝐫ă, î𝐧 𝐫𝐞𝐠𝐢𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐫𝐢𝐞, 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐟𝐥𝐮𝐢𝐝𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐭𝐫𝐚𝐟𝐢𝐜𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐟𝐞𝐫𝐨𝐯𝐢𝐚𝐫 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐚𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐩𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚ț𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭ă 𝐓𝐞𝐫𝐞𝐬𝐯𝐚 (𝐔𝐙) – 𝐂â𝐦𝐩𝐮𝐥𝐮𝐧𝐠 𝐥𝐚 𝐓𝐢𝐬𝐚 (𝐂𝐅𝐑) – 𝐒𝐢𝐠𝐡𝐞𝐭𝐮 𝐌𝐚𝐫𝐦𝐚ț𝐢𝐞𝐢 – 𝐁𝐨𝐜𝐢𝐜𝐨𝐢 – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 (𝐂𝐅𝐑) – 𝐁𝐞𝐫𝐥𝐢𝐛𝐚𝐬 (𝐔𝐙), 𝐥𝐮𝐜𝐫ă𝐫𝐢 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐚 𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟑𝟎.𝟏𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟐.

Î𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐥𝐮𝐜𝐫ă𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐞𝐟𝐞𝐜𝐭𝐮𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐞 î𝐧𝐭𝐫𝐞𝐚𝐠𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧ță: 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫ă-𝐂â𝐦𝐩𝐮𝐥𝐮𝐧𝐠 𝐥𝐚 𝐓𝐢𝐬𝐚 (𝐂𝐅𝐑) – 𝐒𝐢𝐠𝐡𝐞𝐭𝐮 𝐌𝐚𝐫𝐦𝐚ț𝐢𝐞𝐢 – 𝐁𝐨𝐜𝐢𝐜𝐨𝐢 – 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢-𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐢𝐞𝐫ă, 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐬𝐢𝐯 𝟓 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐜𝐮 𝐞𝐜𝐚𝐫𝐭𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐥𝐚𝐫𝐠 𝐝𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐚ț𝐢𝐚 𝐒𝐢𝐠𝐡𝐞𝐭𝐮 𝐌𝐚𝐫𝐦𝐚ț𝐢𝐞𝐢, 𝐇𝐦 𝐁𝐨𝐜𝐢𝐜𝐨𝐢, 𝐬𝐭𝐚ț𝐢𝐚 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐕𝐢ș𝐞𝐮𝐥𝐮𝐢 ș𝐢 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐚𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭𝐞. L𝐮𝐜𝐫ă𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚ț𝐢𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐂𝐅 ș𝐢 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞, 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜ă𝐭𝐫𝐞 𝐒𝐑𝐂𝐅 𝐂𝐥𝐮𝐣, 𝐩𝐞 𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧ță 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥ă 𝐜𝐮𝐦𝐮𝐥𝐚𝐭ă (𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐜𝐮𝐫𝐞𝐧𝐭𝐞+𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐬𝐭𝐚ț𝐢𝐢+𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞) 𝐝𝐞 𝟒𝟎,𝟒𝟒𝟒 𝐤𝐦 ș𝐢 𝐚𝐮 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐭 î𝐧:
✅ î𝐧𝐥𝐨𝐜𝐮𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐥𝐞𝐦𝐧 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐜𝐮 𝐞𝐜𝐚𝐫𝐭𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐥𝐚𝐫𝐠 – 𝟑𝟎𝟎𝟕 𝐛𝐮𝐜ăț𝐢;
✅ î𝐧𝐥𝐨𝐜𝐮𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐥𝐞𝐦𝐧 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 – 𝟑𝟔𝟎 𝐛𝐮𝐜ăț𝐢;
✅î𝐧𝐥𝐨𝐜𝐮𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐩𝐨𝐝𝐮𝐫𝐢 – 𝟖 𝐛𝐮𝐜ăț𝐢;
✅𝐛𝐮𝐫𝐚𝐣 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥 𝐩𝐞 𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧ță 𝐝𝐞 𝟐𝟑𝟎𝟎 𝐦;
✅ 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐣 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐜𝐮 𝐮𝐭𝐢𝐥𝐚𝐣𝐞 𝐝𝐞 𝐦𝐢𝐜𝐚 𝐦𝐞𝐜𝐚𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞 𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝟏𝟖𝟔𝟎 𝐦;
✅𝐭ă𝐢𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐯𝐞𝐠𝐞𝐭𝐚ț𝐢𝐞𝐢 ș𝐢 𝐚𝐫𝐛𝐮ș𝐭𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐞 𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧ță 𝐝𝐞 𝟏𝟎𝟎𝟎𝟎 𝐦;
✅𝐫𝐞𝐟𝐚𝐜𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐬𝐦𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐢𝐚𝐭𝐫ă 𝐬𝐩𝐚𝐫𝐭ă – 𝐬-𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐭 𝟐𝟓𝟎 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐢𝐚𝐭𝐫ă 𝐬𝐩𝐚𝐫𝐭ă;
✅ î𝐧𝐥𝐨𝐜𝐮𝐢𝐫𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 – 𝟗𝟎 𝐭𝐨𝐧𝐞;
✅𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐢𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐞𝐫𝐢 𝐥𝐚 𝐧𝐢𝐯𝐞𝐥;
✅ 𝐚𝐦𝐞𝐧𝐚𝐣𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐚ț𝐢𝐚 𝐒𝐢𝐠𝐡𝐞𝐭 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐚 𝟕.

De la începutul anului 2022, odată cu izbucnirea conflictului din Ucraina, CFR SA a depus eforturi susținute pentru a face față creșterii capacității transportului feroviar de călători și de marfă, înregistrat atât în punctele de frontieră de la granița cu Ucraina (Halmeu și Vicșani), dar și cele de la granița cu Republica Moldova (Cristești Jijia, Socola, Fălciu și Galați Largă), prin lucrările executate în regie proprie, lucrări care au avut drept scop atât reluarea traficului feroviar pe linii CF (ecartament larg/ecartament normal) închise cu ani în urmă, dar și îmbunătățirea condițiilor de tranzitare și de manevră pe liniile din stațiile de cale ferată.

>