Breaking news

Cum poți obține cele mai bune oferte de închiriere birou în București?

Prețul de închiriere birou în București este influențat de o serie de factori, precum: zona în care spațiul este amplasat, dotări și facilități. Cu toate acestea, bugetul alocat chiriei poate fi ajustat și te poți bucura de economii considerabile dacă beneficiezi de o analiză de piață corectă.

Una dintre modalitățile prin care te poți asigura că ai acces la cele mai bune oferte de inchiriere birou Bucuresti este să apelezi la agenția imobiliară ESOP Consulting. Agenții imobiliari au o experiență de piață de peste 20 de ani și te pot ajuta să obții o ofertă personalizată, raportat la nevoile specifice ale companiei tale.

Iată o serie de detalii de care trebuie să ții cont atunci când analizezi ofertele de închiriere birou în București:

  • evaluarea proprietăților trebuie făcută în baza unor date complete și comparabile – analiza aceasta te va ajuta să eficientizezi modul de organizare și te va ajuta să faci o alegere bazată pe argumente solide. Spre exemplu, există proprietăți pentru care poți să ai acces numai la informații despre suprafața utilă de birou, în timp ce pentru altele poți primi detalii despre suprafața închiriabilă.

Suprafața utilă de birou reprezintă zona ce poate fi utilizată pentru poziționarea posturilor de lucru, inclusiv oficiu, server și grupuri sanitare. Pe de altă parte, suprafața închiriabilă include, în plus față de cea utilă, și spațiile comune aferente, din care rezultă suprafața căreia se aplică chiria / mp.

inchiriere birou bucuresti

În consecință, obținerea unor informații complete și comparabile despre aceste oferte de închiriere birou în București poate fi dificilă, căci fiecare proprietar are un mod specific de a-și promova proprietatea.

Pentru a beneficia de o imagine de ansamblu completă, preferabil ar fi să apelezi la ajutorul agenților imobiliari. Aceștia vor depune eforturi pentru a face o analiză corectă și a-ți prezenta ofertele cele mai bune, iar tu vei putea folosi timpul și energia economisite în dezvoltarea companiei tale;

  • cota de spații comune aferente fiecărui spațiu – este un detaliu care poate influența în mod semnificativ sau chiar schimba ierarhia spațiilor luate în considerare strict prin prisma raportării la chirie / mp.

De exemplu, un spațiu de închiriere birou în București cu o chirie de 10,5 Euro / mp și care, la o primă evaluare, pare alegerea ideală, poate fi reconsiderat în contextul în care analizezi cota de spații comune. Pe de altă parte, un spațiu de birouri cu o chirie de 10,5 Euro / mp cu o cotă de spații comune de 16% este mai puțin avantajos față de un alt spațiu cu o chirie de 11 euro / mp, dar care are o cotă de spații comune de doar 5%;

  • analiza termenilor contractuali principali și flexibilitatea lor – acest detaliu se referă la perioada contractuală solicitată de proprietar, care poate fi fermă sau una flexibilă, care îți oferă posibilitatea de ajustare în timp;
  • analiza eficientă a fiecărui spațiu disponibil spre închiriere birou București – realizată nu doar raportat la suprafață, ci și la utilitate. Eficiența unui spațiu este oferită de un cumul de factori, nu doar de numărul de mp. Forma spațiului, numărul de fațade ce asigură acces la lumină naturală, adâncimea clădirii (distanța între 2 fațade cu lumină naturală) – sunt câteva dintre detaliile care pot influența eficiența spațiului ideal pentru compania ta.