Breaking news

Comportamentele angajatilor stau la baza crearii mediului de lucru. Euromaster isi pune angajatii pe primul loc!

mediu de lucru Euromaster Business Services

Comportamentele angajatilor sunt piatra de temelie pentru cultura organizationala. Comportamentele dezirabile si cele nedorite trebuie sa fie cunoscute de catre toti angajati, iar responsabilitatea pentru modul in care acestea sunt integrate sau nu in mediul de lucru o poarta managementul companiei. Insa doar cunoasterea unor enunturi nu este suficienta pentru crearea culturii organizaționale dorite.

Recunoastea si aprecierea  comportamentelor dezirabile, discutarea si descurajarea celor indezirabile sunt actiuni care trebuie sa se afle pe agenda oricarui manager. Mai mult, puterea exemplului este decisiva – orice demers ideatic trebuie oglindit in fapte si comportamente ale echipei de management, care vor genera mediul de lucru. Euromaster Business Services este una dintre organizatiile care intelege caracterul dinamic al culturii organizationale si nevoia de a evalua in mod constant starea de sanatate a acestui organism viu.

O cultura organizationala si un mediu de lucru Euromaster Business Services ideal sunt garantate de managerii fiecarui departament si fiecarei echipe. Fiecare om din companie are acelasi efect asupra culturii organizationale – responsabilitatea, insa, este un lucru complet diferit.

In cele din urma, comportamentele angajatilor, care au la baza modul in care compania ii trateaza si modul in care managerii interactioneaza cu acestia, au ca rezultat cultura organizationala.

Ce inseamna, astazi, mediu de lucru? Euromaster constientizeaza si intelege schimbarile

Multi angajatori refuza sa inteleaga sau chiar sa creada ca mediul de lucru s-a schimbat. Pentru majoritatea, acesta este locul unde angajatul lucreaza – si atat. Totusi, pandemia, precum si dorinta oamenilor de a avea fie mai mult timp liber, fie mai multa flexibilitate, au schimbat mediul de lucru in general.

De altfel, dat fiind faptul ca flexibilitatea mareste sansele de angajare a unui candidat cu pana la 30% (conform unui studiu realizat de Hipo.ro), este de la sine inteles de ce si respectivul angajat ar dori sa poata beneficia, la randul sau, de flexibilitate din partea companiei si de calitatea ridicata a unui mediu de lucru. Euromaster Business Services nu face rabat cand vine vorba de beneficiile angajatilor – sunt pe masura cerintelor companiei.

Totodata, compania intelege aceste aspecte si face tot posibilul pentru a se adapta noilor conditii ce privesc mediul de lucru. Mai mult, EBS intelege faptul ca aceste conditii noi nu sunt impuse neaparat de industrie, dar de fiecare angajat in parte – asadar, trebuie respectate dorintele si, intr-o oarecare masura, cerintele fiecarui angajat.

Cum influenteaza cultura organizationala un mediu de lucru? Euromaster stie cat de importanta este aceasta relatie

Angajatii contribuie in mod activ si direct la indeplinirea strategiei si obiectivelor organizationale. Drept urmare, acestea depind, implicit, de calitatea culturii organizationale a unei companii.

Apoi, daca arunci o privire la abilitatile cerute in ziua de astazi de angajatorii de top ai Romaniei, vei observa ca acestia solicita de soft skill-uri in aproximativ aceeasi masura in care au nevoie de hard skill-uri. De ce?

Pentru ca soft skill-urile asigura integrarea mai rapida a noilor angajati in companie, precum si intelegerea mai facila a comportamentelor dezirabile si a celor toxice. . Astfel, noului membru al echipei ii va fi mai usor sa se adapteze culturii organizationale deja existente si, evident, se evita perturbarea acesteia.

Cum poate gasi o companie echilibrul dintre cultura organizationala si mediul de lucru? Euromaster are raspunsul!

Majoritatea companiilor romanesti sau care activeaza in Romania inteleg importanta mediului de lucru si mai ales a culturii organizationale, insa nu se descurca la fel de bine la integrarea acestora, la transpunerea conceptelor in realitate. Care este rezultatul in acest caz? In principal, angajatii sunt in deriva, nou-venitii pot gasi discrepante intre valorile declarate, in baza carora au luat decizia de angajare, si valorile reale sau lipsa cu desavarsire a unor valori comune la nivel de organizatie.

Evident, din moment ce dorinta de dezvoltare nu exista la cel putin 90% din angajati, 90% din companie nu va putea evolua.

Euromaster intelege faptul ca mediul de lucru si cultura organizationala sunt produse directe ale angajatilor – deci, acestea sunt insasi esenta companiei. Tocmai de aceea, managementul de top din cadrul firmei acorda o atentie deosebita acestor doua aspecte.