Breaking news

Compania Phoenixy anunţă o investiţie de 5 milioane de euro pentru noi tehnologii şi produse

loading...

Compania producatoare a pufuletilor Gusto anunta un buget de investitii de 5 milioane de Euro pentru anul 2019.

Fondurile sunt alocate pentru dezvoltarea de noi tehnologii si noi game de produse. Cu o cifra de afaceri de 26 milioane de Euro, compania este in plina expansiune internationala, pufuletii Gusto fiind vanduti in 32 de tari, pe toate continentele.

In demersul sau de a pozitiona brandul Gusto ca lider international, Phoenixy se va concentra anul acesta pe cresterea afacerilor in Europa. “Produsele Gusto se situeaza deja pe primele trei locuri in preferinta consumatorilor din mai multe tari europene, asa ca ne vom axa pe consolidarea produsului in aceasta regiune, in noi piete de desfacere”, spune Eliodor Apostolescu, director general Phoenixy.

Cu o capacitate de productie, in medie, de 61 tone/zi, fabrica din Baicoi este printre cele mai mari din Europa, si asigura vanzarea a un milion de pungi de pufuleti pe zi. Compania tinteste o crestere de 25% a cifrei de afaceri si, pentru a obtine acest procent, se bazeaza in mare parte pe exporturi. De asemenea, si lansarea unor noi game de produse, care vor intampina dorintele consumatorilor tot mai diverse, va sustine evolutia business-ului. Reteta si tehnologia proprie, in continuare unica in lume, asigura aprecierea si recunoasterea pufuletilor Gusto, atat la nivel national cat si international.

Orientarea consumatorilor catre produse sanatoase ramane constanta si interesul acestora de a intelege mai bine alegerile alimentare pe care le fac zilnic, creste de la an la an. Aceasta tendinta este aliniata perfect cu politica companiei Phoenixy, deoarece in cei 26 de ani de existenta, brandul Gusto a fost promotorul produselor obtinute din ingrediente naturale, atat pe gama de produse conventionale, cat si, mai nou, pe gama bio.

Phoenixy este liderul pieţei locale de pufuleţi, cu o cotă de piață de 70% și o cifră de afaceri de peste 25 de milioane Euro.

Compania deține în portofoliul său peste 300 de coduri de produse diferite, distribuite la nivel național și internațional; de la pufuleti clasici, cu sare, cu ciocolata, cu arahide sarate, la cei cu arome de cascaval, ineluse crocante cu pizza sau cu ceapa, pufuleti cu surprize, drajeuri sau alune prajite.

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata