Breaking news

CNADNR refuză să recepționeze autostrada Nădlac – Arad din cauza lucrărilor nefinalizate

La trei luni de la inaugurare, lotul 1 al autostrăzii Nădlac Arad este plin de lucrări nefinalizate. Drept urmare, Compania Națională de Drumuri și Autostrăzi refuză să facă recepția lucrărilor și să preia în custodie autostrada.

autostrada - lucrari asfaltareNeregulile de la lotul 1 al autostrăzii Nădlac – Arad au fost constatate de angajații CNADNR.

Comisia de Recepție la Terminarea Lucrărilor pentru Autostrada Nădlac – Arad, Lot 1 a constatat joi, o serie de lucrări nefinalizate:


  • 40 de bucăți bazine colectoare pentru asigurarea deversării apelor
  • montarea de panouri antiorbire pe 8,3 km conform proiectului de execuție
  • realizarea drumului tehnologic pe lungime de 50 km în lungul autostrăzii
  • curățarea șanțurilor de material care obstrucționează scurgerea apelor

”Pe întreg sectorul inspectat sunt necesare lucrări de reprofilare acostamente, taluze, completare cu pământ vegetal și refacerea cadrului natural. Traficul la această dată se desfășoară în condiții de siguranță deoarece lucrările rămase de executat sunt în afara părții carosabile. Recepția de Terminare a Lucrărilor va fi făcută de către CNADNR SA la data finalizării lucrărilor de remediere semnalate”, se arată în comunicatul de presă al CNADNR, remis exclusivNEWS.ro.

Lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad a fost câştigat, în anul 2011, de compania Romstrade. Dar, după ce Nelu Iordache, administratorul firmei, a delapidat banii pentru autostradă, contractul a fost reziliat. A urmat o nouă licitaţie, iar asocierea Astaldi-Max Bogl a fost desemnată câştigătoare şi a reluat lucrările la primul tronson al autostrăzii.

Lotul 1, în lungime de 22 de km, este aproape gata, constructorul reușind să toarne primul strat de asfalt.

Lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad măsoară 22,21 kilometri și este executat de un consorțiu format din companiile Astaldi și Max Boegl România, la fel ca și lotul 2, de altfel.