Breaking news

Ce spun studiile despre modul în care tinerii și adulții văd Instagramul?

Când vine vorba de alegerea unei platforme de socializare bazată pe imagini, majoritatea companiilor aleg Pinterest în loc de Instagram. Există o mulțime de motive valabile pentru acest lucru, dar este ceva ce Facebook încearcă să schimbe. Cu toate problemele sale, Instagram are o mulțime de urmăritori în rândul adolescenților și tinerilor adulți.  Facebook a lansat recent un studiu internațional care a arătat ce le place adolescenților și adulților tineri la Instagram și de ce ar trebui și specialiștii în marketing să se mute pe această platformă.

 În prezent, există numeroase studii ca explica ce este Instagram și cum funcționează această platformă, astfel încât utilizatorilor să le fie mai ușor să o înțeleagă.

Pentru a spori sprijinul pentru Instagram, Facebook a colaborat cu Crowd DNA pentru a intervieva și a chestiona tinerii de 13-24 de ani care folosesc Instagram. Această parte a sondajului se bazează pe date din Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Marea Britanie și SUA.

Instagram este actual, modern și creativ

Cercetătorii au descoperit că adolescenții și adulții tineri au o părere foarte bună despre Instagram. Aproximativ 40% dintre cei chestionați au descris Instagram ca fiind actual (42%), prietenos (40%), la modă (39%) sau creativ (37%). Aproximativ o treime a descris platforma ca fiind utilă (32%) și incitantă (31%).

Instagram încurajează conexiunile și socializarea

Unul dintre motivele pentru care adolescenților le place să folosească Instagram este că acesta încurajează relațiile cu prietenii și comunitatea în general. Potrivit studiului, mai mult de jumătate (56%) dintre utilizatorii Instagram intervievați au spus că „platforma îi face să se simtă mai conectați cu oamenii pe care îi cunosc”. În mod similar, 52% au spus că a fi pe Instagram le-a dat un sentiment de comunitate. Brandurile pot profita de acest sentiment postând imagini care le umanizează marca și le prezintă rădăcinile în comunitate.

Instagram este locul pentru a afla noutăți

„Instagram este un loc în care adolescenții și adulții merg pentru a descoperi ce este nou și ce urmează să apară”, a spus Facebook într-un comunicat legat de cercetare . „Platforma are o atracție unică, deoarece surprinde imediatitatea momentului, aprinde expresia creativă și oferă o conexiune cu o comunitate cu idei similare.”

Instagram este locul în care poți să te descoperi

Instagram este, de asemenea, un loc în care oamenii își pot împărtăși viața cu prietenii și pentru a afla mai multe despre ei înșiși. Potrivit raportului, 53% dintre persoanele chestionate au creditat Instagram ca ajutând la definirea propriei persoane. Un număr și mai mare de persoane (63%) spun că folosesc Instagram pentru a-și documenta viața. Aproape trei din patru (72%) au spus că au postat imagini cel puțin lunar.

Aceste date reprezintă un argument convingător pentru utilizarea Instagram, dar există probleme serioase care fac ca platforma să fie greu de utilizat pentru unii proprietari de afaceri și agenți de marketing. Facebook a păstrat Instagram ca o rețea numai pentru mobil. Deci, pe lângă câteva funcții simple, cum ar fi schimbarea fotografiei de copertă și postarea de noutăți, totul pe Instagram trebuie făcut de pe un telefon mobil. Acest lucru creează provocări și pași suplimentari pentru organizațiile care au grafica și imaginile aprobate de un șef de departament. Chiar și publicitatea se face în cadrul aplicației.

Acestea nu sunt obstacole imposibile de depășit pentru marketeri. Dar atunci când marketerii pot folosi Facebook, Twitter, LinkedIn și Pinterest de pe un computer obișnuit, iar Instagram necesită eforturi și echipamente exclusive, este evident că veniturile din marketing Instagram vor scădea în comparație cu alte platforme, deoarece oamenii vor alege să ignore această platformă.

Este demn de remarcat faptul că provocările care împiedică Instagram să fie mai popular îl fac și un canal grozav pentru întreprinderile mici și artizani. Faptul că există mai puține mărci mari pe Instagram înseamnă că este mai ușor să ai un impact. Este ca în primele zile ale marketingului pe Facebook.

Având în vedere toate acestea, este evident de ce tinerii preferă mai mult Instagram decât adulții. Tinerii sunt mereu la curent cu cele mai moderne tehnologii și nu întâmpină dificultăți când vine vorba de utilizarea telefoanelor mobile pentru socializare și navigat pe internet, pe când adulții au tendința de a fi mai conservatori și preferă calculatoarele.