Breaking news

Ce întrebări trebuie să îți pui înainte de a angaja o agenție de Social Media?

loading...

Nu stii cum sa-ti alegi agentia de Social Media Marketing pentru afacerea ta? Citeste integral acest articol si afla toate informatiile de care ai nevoie.

Fie că ești în căutarea unei modalități de a revigora strategia de marketing sau vrei  noi modalități de a atrage clienți, să angajezi o agenție digital marketing cu servicii complete de promovare online poate aduce multe beneficii.

Cu toate acestea, un lucru este cert: sunt numeroase agenții de marketing online peste tot. Deci, cum alegi o agentie care să satisfacă cel mai bine nevoile firmei tale?

E bine să știi  cum să evaluezi în mod adecvat punctele forte și punctele slabe ale unei agenții și să înțelegi de ce comunicarea și sinceritatea sunt factori importanți în relația cu agenția ta.

Agenția re7consulting din București este una din agențiile care și-au câștigat un renume excelent datorită comunicării perfecte cu clienții săi și a profesionalismului cu care abordează fiecare nou proiect.

Iată 7 întrebări pe care fiecare client ar trebui să le pună înainte de a angaja o agentie pentru promovare Social Media:

Cine va fi responsabil de proiectul meu și cum va decurge colaborarea?

Când te gândești să angajezi o agenție de Social Media Marketing, una dintre primele întrebări pe care ar trebui să le pui este: cine va fi responsabil de proiectul meu și cum decurge relația cu agenția?

Numeroase agenții au la dispoziție o echipă cu experiență, care se va ocupa de toate etapele proiectului tău. În plus, unele agenții oferă și un manager de proiect care va fi persoana de contact pentru tine, pe tot parcursul proiectului.

Pe de altă parte, alte agenții externalizează majoritatea proiectelor lor, în timp ce altele folosesc o combinație a celor două opțiuni.

Unele părți ale proiectului tău vor fi lucrate direct, în timp ce altele vor fi trimise freelancerilor. Deci, trebuie să știi ce tip de management de proiect te face să te simți confortabil și încrezător în proces.

Ce plan de marketing online și strategii vor fi necesare pentru a-ți atinge obiectivele?

Când te pregătești să lucrezi cu o agenție pentru promovare social media, este important să fii familiarizat cu modul în care operează agenția și cu strategiile pe care le utilizează. Asigură-te că agenția  oferă o înțelegere clară a motivului pentru care utilizează un anume instrument de comunicare și că îți explică modul în care se parcurg etape în strategia de marketing.

E bine să cunoști, de asemenea, modul în care agenția folosește o echipa de oameni cu nivelul adecvat de cunoștințe în domeniul tău de activitate. Este important, ca și client, ca agenția să se poată pune în locul tău, pentru a te ajuta mai bine în dezvoltarea afacerii tale.

Cum gestionează comunicarea și colaborarea cu clientul?

Un alt aspect important de care ar trebui să fii conștient este modul în care funcționează comunicarea cu clienții. E bine să cunoști modul în care intenționează agenția să te informeze asupra proiectului și la ce nivel este colaborarea cu compania ta.

Într-adevăr, poate părea evident,  dar este important ca tu în calitate de client care investește în serviciile unei agenții de marketing, să poți fi întotdeauna consultat în toate etapele proiectului tău de promovare social media.

Ce date utilizează și cum prezintă rezultatele statistice?

Dacă ai mai lucrat cu o agenție de marketing, atunci ar trebui să fii familiarizat cu raportarea, cu privire la eficacitatea strategiilor de marketing utilizate. Foarte des, aceste rapoarte conțin o mulțime de date pe care oamenii obișnuiți le înțeleg greu. Prin urmare, este important ca agenția să îți poată explica cu ușurință aceste date și să le facă ușor de înțeles. Este foarte important să înțelegi unde te afli în raport cu obiectivele tale.

În ce vor consta primele 90 de zile ale proiectului?

Un alt avantaj al afacerii cu o agenție social media este că, având în vedere cunoștințele lor despre acest subiect, este posibil să obțină rezultate încă din primele zile.

O viziune bună înseamnă că, atunci când faci o alegere a unei agenții de marketing, ții cont de primele 90 de zile ale colaborării. Cere agenției să îți spună ce se va realiza în această perioadă pentru a -ți atinge obiectivele. Agenția ar trebui să poată oferi un plan detaliat al pașilor pe care intenționează să-i facă, demersuri,obiective și costuri.

Cum sunt consultat pe parcursul promovarii in Social Media?

Când angajezi o agenție de marketing, obiectivul tău este să delegi toate aceste servicii social media. Prin urmare, este important să știi la ce nivel va fi implicarea companiei tale în proiect. Nu vrei cu siguranță să fii lăsat în afara procesului în orice moment, dar agenția trebuie să se ocupe de cea mai mare parte a muncii. În mod ideal, vei fi consultat în mod regulat pentru actualizări și decizii tehnice cu privire la strategiile utilizate.

Agenția a derulat proiecte similare în trecut?

Deși fiecare proiect este unic, este bine să știi dacă agenția de marketing cu care vrei să colaborezi a făcut deja proiecte de marketing similare nevoilor tale. Acest aspect îți va permite să faci o comparație și să ai date la care să poți face referire. În același timp, vei putea analiza creativitatea agenției cu privire la diferite subiecte.

Iată deci, cele 7 întrebări importante la care trebuie să știi răspunsul atunci când te gândești să angajezi o agenție care sa-ti administreze conturile de Social Media pentru a oferi o gură de aer proaspăt afacerii tale.

loading...