Breaking news

Cauti o agentie SEO, dar esti confuz? Apeleaza la adevaratii specialisti pentru elucidari!

Chiar daca nu pentru toata lumea este la fel de clar ceea ce presupune o agentie SEO, mai exact, in urma unui simplu search pe Google, oricine poate descoperi ca resortul activitatii unei astfel de entitati il reprezinta optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare.

agentie seo

Acronimul SEO desemneaza sintagma Search Engine Optimization, reprezentand in fapt o tehnica de e-marketing ce coexista, alaturi de PPC, sub egida SEM – acronim care, la randul sau, se explica prin Search Engine Marketing.

In ceea ce priveste PPC-ul, desi aceasta activitate nu este tocmai reprezentativa pentru o agentie SEO, Pay Per Click face referire la campaniile de promovare pe Internet, derulate in cadrul motoarelor de cautare, prin plasarea unor anunturi (ad-uri) semnalate si taxate ca atare. In momentul in care utilizatorul de Internet le observa si le acceseaza, in urma unei cautari initiate in functie de oferta comerciala de care este interesat, brandul beneficiar plateste pentru fiecare click astfel inregistrat.

O agentie SEO colaboreaza deseori cu diversi parteneri ce activeaza in domeniul PPC-ului, pentru a imbina cu succes mai multe modalitati, metode si canale de promovare online a clientilor din portofoliul propriu (n.r. brandurile contractoare, care pot fi magazine online sau diferite firme si companii cu site-uri de prezentare, ce necesita servicii de e-marketing).

agentie seo

Alteori, o agentie SEO, mai ales daca vorbim de una cu servicii integrate si experienta indelungata in domeniu, isi dezvolta, in regim in-house, departamente adiacente precum: PPC, Social Media, Influencer Marketing s.a.m.d.

Asadar, serviciile furnizate de o agentie de profil pot fi, in cele din urma, deosebit de vaste in ziua de azi; multidisciplinare, conexe si versatile, ceea ce pentru unii dintre noi poate provoca… confuzie.

Totusi, in esenta si pentru imperioase delimitari, orice agentie SEO trebuie sa puncteze, obligatoriu, urmatoarele aspecte de sine statatoare atunci cand isi ia angajamentul de a promova un business pe Internet:

  • Auditul site-ului detinut de business-ul dat;
  • Crearea paginii web de la zero, daca e cazul;
  • Research-ul de keyword-uri si expresii de cautare conform targetului stabilit;
  • Crearea arhitecturii site-ului in cauza;
  • Actualizarea arhitecturii site-ului, in functie de situatie;
  • Optimizarea tehnica a site-ului vechi sau nou creat;
  • Optimizarea on-page si off-page prin crearea de continut unic si relevant;
  • Activitatea de link-building;
  • Monitorizarea permanenta a traficului organic, a rezultatelor si a concurentei.

Toate aceste multiple etape care fac apanajul de activitate pentru o agentie SEO concura spre un singur lucru: propulsarea site-ului (aflat in proces de optimizare) cat mai sus in lista cu rezultate returnate de Google (SERPs), in mod organic, pe termen lung. Cu alte cuvinte, SEO este cea mai eficienta metoda de promovare digitala, independent de coroborarea cu alte tehnici sau nu.

Insa, cand „totul pare prea frumos ca sa fie adevarat”, apar, inevitabil, si anumite controverse / dubii in privinta fenomenului ori subiectului aflat „in trend”. In ceea ce priveste posibilele „bariere” cu care o agentie de Search Engine Optimization se poate confrunta, din aceasta perspectiva, ele se traduc prin:

  • Cei mai multi dintre clienti nu inteleg cu precizie si acuratete domeniul (tehnica de promovare)
  • Regulile jocului”, in general, nu sunt foarte clare – intrucat nu exista guideline-uri SEO universal valabile 100%
  • Update-urile surprinzatoare implementate deseori de Google pot duce la interpretari eronate inclusiv in randul anumitor… asa-zisi „specialisti”

O agentie suficient de maturizata prin expertiza si experienta, precum iAgency.ro, cu siguranta te va elucida cu privire la toate aceste complexitati si nu numai. Apeleaza la adevaratii specialisti inainte de a lua decizii!