Breaking news

Beko, pe locul 20 în topul companiilor și brandurilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului

Beko, lider al pieței europene de electrocasnice, s-a clasat pe locul 20 în Top 200 Companii cu Impact în 2022, clasament realizat de Real Leaders, prestigioasa revistă internațională destinată afacerilor și leadershipului sustenabil.

Distincțiile The Real Leaders 200 Top Impact Companies sunt oferite organizațiilor care au un impact pozitiv în societate și asupra mediului, contribuind activ la dezvoltarea unei lumi mai bune. Clasamentul din acest an conține un mix de branduri recunoscute la nivel mondial și care provin din diverse industrii.

Viziunea Beko este „un stil de viață cu adevărat sănătos este posibil numai pe o planetă sănătoasă”, brandul asumându-și astfel ca prioritate promovarea în rândul generației tinere a unui stil de viață echilibrat, dar și conștientizarea faptului că acesta este posibil numai într-un mediu înconjurător curat și printr-un trai mai sustenabil.Poziția Beko în clasament demonstrează că eforturile companiei în domeniul sustenabilității reprezintă un model de urmat în lumea afacerilor, fiind aliniate cu misiunea Real Leaders.

În ultimele două decenii Beko s-a axat pe inovație în slujba unui stil de viață mai sănătos și pe dezvoltarea de electrocasnice prietenoase cu mediul în acord cu misiunea de sustenabilitate a brandului. Linia de produse eco-friendly include o mașină de spălat rufe/mașină de spălat rufe cu uscător, un cuptor încorporabil, un uscător de rufe, un frigider, un espressor și mașini de spălat vase, acestea fiind concepute pentru a-i ajută pe consumatori să limiteze impactul asupra mediului înconjurător în viața de zi cu zi.Electrocasnicele integrează materiale reciclabile, biocompozite și tehnologii de dozare corectă a detergentului. De exemplu, în cazul mașinii de spălat/mașinii de spălat cu uscător EcoTub, aproximativ 60 PET-uri de 0,5 litri sunt folosite în crearea manșonului cuvei, în cazul anumitor modele. Cuptorul EcoFiber are elemente din plastic, precum cele utilizate în cazul decorului ușii sau a carcasei display-ului, ce au în componență 5% plase de pescuit reciclate și 65% deșeuri din fire industriale. Mașinile de spălat vase cu sistemul de dozare automată AutoDose asigură cantitatea ideală de detergent pentru vase impecabile de fiecare dată, astfel că la fiecare spălare este folosit cu până la 28% mai puțin detergent, ceea ce contribuie la o planetă mai curată (valabil pentru murdărire ușoară, cu utilizarea unui detergent gel).

Suntem onorați să primim acest premiu și să fim recunoscuți drept una dintre Top 200 Companii cu Impact în 2022, datorită eforturilor susținute ale Beko pentru a construi un viitor mai durabil. Continuăm să inovăm și suntem conștienți că avem responsabilitatea colectivă de a da un exemplu în ceea ce privește lupta împotriva distrugerii mediului. Eforturile de sustenabilitate și inovare trebuie să meargă mână în mână pentru a obține un impact semnificativ și facem apel la cei din industrie și la clienți să se alăture acestei cauze, pentru a asigura un viitor mai bun pentru toți”, a declarat Hakan Bulgurlu, CEO Arçelik.

Arçelik, compania care deține Beko, s-a clasat pe locul 19 în Top 200 Companii cu Impact în 2022. Clasamentul din acest an poate fi consultat aici. Pentru mai multe informații privind electrocasnicele eco-friendly Beko accesați acestlink.

 

Despre Beko

Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group, producător care deține 12 branduri de electrocasnice și are peste 40.000 de angajați în întreaga lume. Beko este lider al pieței europene de electrocasnice independente și cel mai important brand de electrocasnice mari din Marea Britanie, Franța, Polonia și Europa de Est. Brandul este partener principal al echipei de fotbal FC Barcelona, partener ce oferă numele echipei masculine de baschet Fenerbahçe, precum și furnizor oficial al Campionatului European League of Legends (LEC).

Beko și-a asumat în ultimii ani ca prioritate promovarea unui stil de viață sănătos, contribuind la conștientizarea importanței acestuia și dezvoltând produse care vin în ajutorul celor preocupați de sănătate. Misiunea actuală  a brandului este „un stil de viață cu adevărat sănătos este posibil numai pe o planetă sănătoasă”.Beko se angajează să protejeze planeta prin proiectarea și fabricarea de produse eficiente din punct de vedere energetic și investind în dezvoltarea unui mod de producție centrat pe folosirea sustenabilă a resurselor. Pentru mai multe informații accesați www.beko.com.

Beko în România

Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una din primele mărci de electrocasnice preferate de români.

Despre Arçelik

Cu peste 40.000 de angajați la nivel mondial, Grupul Arçelik operează 12 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko), având subsidiare în 49 de țări și 28 de fabrici în 9 țări. Ca a doua cea mai mare companie europeană de electrocasnice, conform cotei cantitative de piață, Arçelik a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri consolidată de 5 miliarde de euro. Arçelik deține 30 de centre de cercetare-dezvoltare și design în întreaga lume, care găzduiesc peste 1.700 de cercetători, deținând până în prezent peste 3.000 de brevete internaționale. În 2021 compania a obținut, al treilea an consecutiv, cel mai ridicat scor dintre companiile din domeniu în Indexul de Sustenabilitate Dow Jones S&P Global Corporate Sustainability Assessment.Arçelik a reușit să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în producția globală Domeniile 1 și 2 cu propriile sale credite în 2019 și 2020 (credite certificate Verified Carbon Standard câștigate pentru producerea de electrocasnice mai eficiente energetic decât media pe piața din Turcia). Prin implicarea sa în calitate de lider în domeniul sustenabilității și având în vedere foaia de parcurs credibilă, bazată pe știință pentru atingerea zero net, Arçelik a devenit prima și singura companie din industria de electrocasnice care a primit distincția Terra Carta Seal oferită de către Alteța Sa Regală Prințul de Wales. Viziunea companiei este „Respecting the World, Respected Worldwide”. www.arcelikglobal.com

Despre Real Leaders

Real Leaders este o comunitate internațională de lideri dedicați promovării dezvoltării durabile, cu o platformă media globală dedicată conducerii schimbărilor pozitive. Fondată în 2010, Real Leaders a militat încă de la începuturile sale pentru guvernanță corporativă responsabilă, atrăgând atenția că afacerile sunt responsabile pentru impactul lor asupra angajaților, societății și mediului. Real Leaders este certificată B-Corp și membră a Pactului Global al Națiunilor Unite.