Breaking news

B1 TV răspunde atacului lui Tolontan, privind finanțarea postului de televiziune

loading...

B 1 TV spune că televiziunea nu este finanțată cu banii personali ai acționarilor și că directorul Sorin Oancea nu a avut niciun amestec în finanțarea ziarului Gazeta Sporturilor, prin creditul luat de la Crescent.

catalin tolontan - b 1 tvPrin intermediul unui comunicat de presă, remis exclusivNEWS.ro, B 1 TV face precizări cu privire la acuzațiile formulate de jurnalistul Cătălin Tolontan pe blogul personal, în legătură cu finanţarea postului de televiziune B1 TV.

”Societatea comercială B1 TV Channel SRL, care operează licenţa postului de televiziune B1 începând din anul 2010, nu a fost şi nu este finanţată din banii personali ai acţionarilor acestei companii. B1 TV Channel SRL funcţionează, pe lângă veniturile curente din activitatea operaţională, pe baza unei linii de credit deschisă la o bancă internaţională cu sediul la Bucureşti. Sorin Oancea, în calitate de co-acţionar al B1 TV Channel SRL, nu a investit din banii personali nici pentru cumpărarea şi nici pentru finanţarea ulterioară a postului de televiziune B1”, se arată în comunicatul de presă al B1 TV, remis exclusivNEWS.ro.

Pentru a pune capăt speculaţiilor în legătură cu implicarea lui Sorin Oancea în compania care editează Gazeta Sporturilor, proprietate a familiei Voiculescu, se impun a fi precizate următoarele: Împrumuturile luate de la Crescent de către compania care editează Gazeta Sporturilor au avut ca destinaţie exclusivă finanţarea ziarului Gazeta Sporturilor, atât la lansare cât şi pentru funcţionarea ulterioară a respectivei publicaţii. Acordarea acestor împrumuturi a fost convenită exclusiv între proprietarul companiei, Dan Voiculescu şi directorul general al Gazetei Sporturilor, Cătălin Tolontan, acestea fiind persoanele care au luat în mod efectiv decizia, indiferent de cine a semnat pentru respectivele împrumuturi. Din informaţiile publice existente, aceste împrumuturi nu au fost niciodată returnate către Crescent. Şi abia aici ajungem la adevăratul subiect de presă care ar putea constitui un punct de plecare pentru jurnaliştii de investigaţie.

Joi seară, Cătălin Tolontan a scris pe blogul personal, un articol, ca urmare a acuzațiilor formulate de Băsescu, la adresa lui.

„Ieri am verificat actele în detaliu. Mi-am asumat degeaba că eram administrator al societății care edita Gazeta Sporturilor și care a luat împrumut de la Crescent. Nu eram. Eram director general și redactor șef. Abia după împrumuturi am devenit administrator. Asta de dragul preciziei, nu că se schimbau datele problemei dacă eram. Președintele Consiliului de Administrație era Sorin Oancea, actualul acționar de la B1TV, exact postul unde Traian Băsescu mi-a adresat cuvintele “lichea” și “om fără caracter”, fără să mă numească. Nu e nevoie de detectivul Marlowe ca să deduci la cine s-a referit președintele. De ce sînt “lichea”? Pentru că, acum 10 ani, Gazeta Sporturilor a luat un împrumut de 275.000 de dolari de la Crescent, de aici decurgînd, în raționamentul lui Traian Băsescu, că ziarul a folosit “bani publici”. Nu eram proprietar, nu eu am decis cum se finanțează ziarul și nici nu am fost măcar întrebat dacă acel împrumut devine mărire de capital. Nici nu era treaba mea sau a administratorilor. Este dreptul acționarilor și doar al lor. Nici eu, nici Oancea, nici altcineva nu decide ce fac ei cu proprietatea„, a scris Tolontan pe blogul personal.

loading...
English English French French Italian Italian Romanian Romanian
>