Breaking news

Avantajele unui soft pentru gestionarea rezervărilor la hotel

În zilele noastre, când clientul așteaptă promptitudine și rezolvarea rapidă a cererilor sale, o aplicație software de gestionare a rezervărilor la hotel este absolut necesară pentru a utiliza eficient fluxul de date și informații, în scopul furnizării de servicii ireproșabile.

Avantajele utilizării unui astfel de soft într-un hotel – indiferent de dimensiuni – sunt numeroase, iar costul unei asemenea soluții este insignifiant în comparație cu beneficiile pe care le furnizează. 

Ușurința în instalare și utilizare

Un sistem de gestiune hotelieră este extrem de ușor de instalat și de utilizat, datorită unei interfețe prietenoase, intuitive și ușor de învățat, optimizate pentru simplitatate și rapiditate în furnizarea informațiilor și gestionarea sarcinilor. Rezervarea și check-in-ul se pot efectua rapid, beneficiind de acces la istoricul rezervărilor efectuate de către client și orice alte date necesare pentru un serviciu de calitate.

Sistem performant – rezervări, check-in, curățenie, servicii

Rezervările camerelor se pot efectua prin comenzi simple și fiecare rezervare poate fi completată cu informații suplimentare cu privire la preferințele clienților. De asemenea, există posibilitatea gestionării informațiilor legate de efectuarea curățeniei în camere, reumplerea minibarului etc. Rezervările pot fi efectuate atât individual, cât și pentru grupuri, cu alocare automată sau manuală a camerelor, în funcție de preferințe.

Dacă este un complex hotelier cu mai multe locații ce trebuie a fi gestionate optim, aplicația poate oferi informații în timp real în ceea ce privește gradul de ocupare, permițând inclusiv modificări ale rezervărilor pentru fiecare locație în parte. În plus, aplicația pentru gestionarea rezervărilor este capabilă să genereze facturi și chitanțe, vouchere și carduri de fidelitate, în scopul perfecționării relației cu clienții.

Funcționare optimizată în tandem cu website-ul

Un lucru extrem de important este legat de integrarea funcțională a website-ului. Atât clientul, cât și operatorul hotelier sau agenția de turism pot opera rezervări sau modificări ale acestora în funcție de nivelul de acces alocat. Nu este necesară reintroducerea tuturor detaliilor legate de o rezervare, este suficientă interacțiunea cu website-ul. Acest aspect este un punct forte în zilele noastre, mulți dintre clienți preferând soluțiile de cazare ce pot fi descoperite online și pot fi rezervate rapid și simplu.

Funcții de monitorizare, administrare, raportare, transfer de date

Pentru a obține o soluție HoReCa optimă, softul pentru gestionarea rezervărilor la hotel poate fi completat cu cel de gestiune a restaurantului. De asemenea, acest tip de aplicații poate fi, în general, integrat în sistemele agențiilor de turism pentru un control mai eficient asupra dinamicii vânzărilor de pachete turistice și pentru o gestionare eficientă a ofertelor.

Tot în scopul unei colaborări perfecte, sistemul de gestionare a rezervărilor la hotel permite importul și exportul rapid de date – liste clienți, pachete de servicii, istoric clienți. Acest lucru îl face un instrument de lucru deosebit de eficient pentru orice utilizator.

Asemenea aplicații sunt disponibile în mod uzual ca multi-platformă, atât în Windows și IOS, dar și pe soluții mobile, pentru a putea fi accesate și utilizate de oriunde.

Rapoartele generate oferă informații clare și concise ce permit elaborarea de strategii eficace pentru maximizarea vânzărilor. Diagrama Gantt este disponibilă pe acest gen de aplicații, oferind posibilitatea ilustrării activităților în desfășurare, cu timpi de începere și finalizare, timpi medii de lucru și alte informații utile pentru un tabel sinoptic complet.

La prima vedere, gestionarea rezervărilor la un hotel poate părea o sarcină relativ ușoară, dat fiind faptul că, în majoritatea cazurilor, serviciile oferite nu sunt complexe și numeroase. Trebuie avut în vedere, însă, faptul că gradul de ocupare al unui hotel – cel puțin în primul sezon – poate tinde spre 100% și fiecare experiență trebuie să fie ireproșabilă pentru ca afacerea să aibă succesul asigurat.

Sursa foto: https://www.piqsels.com/en/public-domain-photo-zeuol