Breaking news

AQUA Carpatica devine imaginea produselor Românești Premium la nivel internațional

AQUA Carpatica își consolidează expansiunea internațională. Visul devine din ce în ce mai mult realitate.

aqua carpaticaDacă primi pași au fost făcuți încă de anul trecut, iar AQUA Carpatica se exportă acum în 14 țări, cum ar fi Marea Britanie, Japonia, China, toate țările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia, Finlanda,  în acest moment valoarea produselor AQUA Carpatica este confirmată prin parteneriate solide cu operatori internationali de mare prestigiu.

Astfel, printr-un comunicat de presa, agentia de PR  5WPR din New York anuntă listarea în California a produselor AQUA Carpatica in lanțul de magazine Whole  Foods Markets.

În același anunț se precizează ca, dupa rețeaua din California, AQUA Carpatica va fi prezentă în intreg lanțul din SUA.

Whole Foods Markets este un lanț comercial american de produse alimentare naturale prezent pe întreg teritoriul Statelor Unite.

Pe lângă acest lanț, brandul AQUA Carpatica mai este listat în rețelele Kroger (la nivel national), Gelson’s și Sprouts Farmers Markets (California si sud-estul SUA).

AQUA Carpatica este singura apa minerală din România care se vinde conform legislației SUA în toate cele 50 de state precum și în prestigiosul magazin Harrods din Londra.

Brandul care schimbă paradigma în piața apelor minerale,  AQUA Carpatica cucerește lumea prin puritatea ei.

“România poate fi prezentă la nivel mondial prin produse premium de calitate cu valoare adaugată. Noi, AQUA Carpatica, promovăm izvoarele românești de apă minerală de o puritate unică în lume și facem acest efort împreună cu promovarea frumuseților și bogățiilor munților Carpați. Considerăm că România are atuuri tangibile cu nimic mai prejos decât țările occidentale.” declară Jean Valvis, Președinte-Director General Valvis Holding.

În demersul de comunicare, pornind de la studii știintifice relevante, AQUA Carpatica își asumă un nou rol de educator și formator asupra calităților  și beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitrați, mai ales pentru femei însărcinate și copii. Efortul de comunicare priveste si apele procesate (filtrate si asa-zis “purificate”) si adduce informatii clare asupra diferentelor dintre apele natural acidulate si sifoane.

AQUA Carpatica a fost lansată pe piața românească la finele anului 2010 ca operațiune investițională greenfield, iar de la lansare a reușit performanțe de notorietate și vânzare absolut remarcabile.

Politica de poziționare internațională a brand-ului AQUA Carpatica este una premium, cu un preț cu 5% până la 15% mai mare decat al produselor Evian.

Cifrele de vânzări pe piața românească vorbesc de la sine: într-o piață specifică stagnantă și conservatoare, AQUA Carpatica a înregistrat creșteri de vânzări spectaculoase.

Increderea si sustinerea consumatorilor romani se extinde acum si la consumatorii din intreaga lume.

“Mulțumesc consumatorului român pentru sprijinul și încrederea acordate, fără de care, acest efort de export ce ne onorează pe toti in Romania, nu ar fi fost posibil!”, a declarat Jean Valvis.

Jean Valvis