Ai un apartament de vanzare? Iata cum sa il promovezi pentru a-l vinde la un pret bun!

Fie ca nu mai este suficient de spatios sau trebuie sa se mute intr-o alta zona sau intr-un alt oras, motivele pentru care oamenii ajung sa isi vanda apartamentele sunt foarte diferite. Unul dintre acestea este chiar nevoia de resurse financiare pentru a-si cumpara un apartament nou, care sa corespunda cerintelor actuale ale familiei.

In ciuda preturilor mari, piata imobiliara este una foarte competitiva, astfel ca proprietarii trebuie sa isi pregatesca si sa isi promoveze foarte bine apartament pentru a-l putea vinde la un pret bun. De multe ori, pentru a scapa de aceasta corvoada, multi apeleaza la agentiile imobiliare, care se ocupa de intregul proces, de la promovare pana la incheierea tranzactiei. Totusi, acest lucru se poate face si pe cont propriu, numai ca necesita timp si uneori chiar o mica investitie financiara.

Pregatirea apartamentului pentru vanzare

Ofertele de vanzari de apartamente cu 2 camere in Bucuresti sunt numeroase, motiv pentru care proprietarii unui astfel de imobil care doresc sa il vanda trebuie sa il pregateasca astfel incat sa para locul ideal pentru cei care sunt in cautarea unei locuinte de acest tip.

Chiar daca fiecare individ are propria viziune asupra modului in care va fi amenajat un apartament, un astfel de imobil pus spre vanzare trebuie sa fie, in primul rand, foarte bine igienizat. Un loc curat va atrage atentia si interesul celor care intentioneaza sa cumpere un apartament.

De asemenea,  mici retusuri ale unor imperfectiuni pot schimba aspectul estetic al apartamentului, fara a masca insa vicii tehnice sub un strat de vopsea, deoarece acestea pot fi identificate rapid si pot duce la pierderea credibilitatii vanzatorului.

Promovarea apartamentului de vanzare

Pentru ca intentia de a vinde un imobil sa ajunga la un numar cat mai mare de persoane, este necesar sa se editeze un anunt de vanzare, detaliat si cu fotografii ilustrative, care sa fi ulterior postat pe cat mai multe platforme de profil.

Promovarea intentiei pe social media este o alta etapa prin care se poate contribui la o vanzare mai rapida a apartamentului. Chiar si un banner lipit pe balconul apartamentului va avea un aport la promovarea si vanzarea imobilului.

Odata ce anuntul a ajuns la persoane interesate, va incepe etapa de vizionare a apartamentului, in care vanzatorul trebuie sa stabileasca un interval in care poate primi posibilii cumparatori pentru a vedea si analiza locuinta pusa la vanzare. Acesta trebuie sa evidentieze atuurile pe care le are apartamentul respectiv, dar nu ar trebui sa uite complet de aspectele mai putin placute, deoarece cumparatorii vor sa stie la ce neplaceri ar trebui sa se astepte in cazul in care se decid sa cumpere imobilul.

Ultimele etape pentru vanzarea unui apartament sunt negocierea si incheierea tranzactiei, pentru care vanzatorul trebuie sa prezinte o serie de documente ale imobilului si care sa dovedeasca atat dreptul de proprietate si de vanzare asupra imobilului, cat si faptul ca sunt achitate la zi toate taxele si utilitatile. Abia apoi apartamentul poate fi vandut.

 

>