Breaking news

Ai o afacere de tip eCommerce? Iata 5 motive de a investi in servicii SEO

loading...

Desi unii antreprenori, marketeri si specialisti ai mediului online considera ca “SEO a murit”, realitatea sta cu totul altfel.

Departe de a fi murit, SEO mai degraba s-a reinventat, evoluand intr-un instrument de marketing online care pune mare accent pe continutul de calitate si experienta de navigare a utilizatorilor. In prezent, serviciile SEO reprezinta o investitie profitabila, avand o rata de recuperare a investitiilor net superioara altor instrumente de marketing online. Asadar, daca ai un magazin online, iata 5 motive de a investi in servicii SEO pentru ca business-ul tau sa aiba succes pe Internet:

1) SEO functioneaza si ofera rezultate concrete si cuantificabile

Unul dintre cele mai importante avantaje ale serviciilor SEO este faptul ca functioneaza si permite o evaluare concreta a performantelor site-ului in Google. Un numar mare de studii de caz realizate dupa lansarea algoritmului Hummingbird de catre Google demonstreaza eficienta serviciilor SEO. Daca strategia implementata pentru site-ul tau se concentreaza pe a oferi utilizatorilor o experienta de navigare cat mai placuta si un continut cat mai relevant pentru nevoile si interesele lor, Google te va rasplati cu o crestere in pozitii, beneficiind astfel si de o crestere a traficului organic targetat.

2) SEO va continua sa functioneze si in viitor

Uitandu-ne la evolutia algoritimilor pe care Google i-a lansat in ultimii ani (Panda, Penguin si Hummingbird), lansarea Mobile-first Index, Semantic Experiences, precum si ascendenta cautarilor vocale, putem afirma, fara sa facem vreo eroare, ca serviciile SEO vor fi necesare si in viitor. Pana si continutul audio sau video depinde de cuvinte cheie specifice pentru a putea fi gasit cu ajutorul unui motor de cautare.

3) Serviciile SEO au cel mai bun ROI (Return On Investment)

Spre deosebire de alte instrumente de marketing online precum PPC-ul (de ex: AdWords, Facebook Ads etc.), serviciile SEO au cel mai bun ROI, contribuind pe termen lung la construirea brand awareness-ului intr-un mod organic. Daca notiunea de “campanie PPC” sau “campanie Facebook” este una cunoscuta, termentul de “campanie SEO” este unul impropriu, deoarece optimizarea SEO a unui website este un proces care necesita eforturi constante si pe o durata mai lunga de timp pentru a ajunge la rezultatele dorite.

4) Rata cumparaturilor online este in continua crestere

eCommerce-ul se afla in plina expansiune si continua sa creasca vertiginios. Un procent de 80-90% din consumatori consulta recenzii online despre un anumit produs sau serviciu inainte de a lua decizia de cumparare. In plus, din ce in ce mai multi prefera sa isi faca cumparaturile online, estimandu-se ca in viitor volumul de vanzari din piata online il va depasi pe cel din piata offline. Daca vrei ca utilizatorii de internet sa gaseasca produsele si serviciile tale si nu pe cele ale site-urilor concurente, apeland la servicii SEO vei reusi sa atingi acest obiectiv.

5) Concurentii tai investesc deja servicii SEO

Dupa cum am mentionat mai sus, optimizarea SEO este un proces continuu care implica eforturi constante pentru a-ti mentine site-ul in topul motoarelor de cautare. Daca nu investesti in servicii SEO pentru site-ul tau, trebuie sa stii ca site-urile competitorilor beneficiaza deja de astfel de servicii, acesta fiind motivul principal pentru care au pozitii mai bune in Google, un trafic organic mai bun, si o rata de conversie mai mare. Asadar, daca vrei sa iti ajungi din urma competitorii si, de ce nu, chiar sa ii intreci, investeste in optimizarea SEO a website-ului tau.

loading...

Cmentariile sunt închise