Breaking news

7 servicii de care ai nevoie pentru ca noul tău magazin online să fie un succes

Comerțul electronic a devenit, de multă vreme, o normalitate. Toată lumea face shopping online, multe persoane preferând să își aleagă produsele preferate cu doar câteva clicuri, în loc să se deplaseze către centrele comerciale.

Drept urmare, în ultimii ani, au apărut sute de magazine online. Fie că antreprenorii se nișează pe o gamă specifică sau aleg să comercializeze o gamă largă de produse, concurența este destul de mare.

De aceea, dacă și tu vrei să intri pe piață cu un shop online sau chiar ai deschis unul de curând, îți recomandăm să lucrezi întotdeauna cu mai mulți profesioniști. Astfel, te vei diferenția de alte businessuri și le oferi potențialilor cumpărători o experiență plăcută, în urma căreia se vor întoarce de fiecare dată când vor avea nevoie.

Iată 7 servicii esențiale de care are nevoie magazinul tău online!

  1. Web development

Când vine vorba despre magazine virtuale, site-ul propriu-zis este extrem de important. Cu cât este mai bine realizat, cu atât paginile se vor încărca mai repede, iar utilizatorul va putea cumpăra simplu și repede tot ceea ce are nevoie.

În plus, sistemul de comenzi și de plată online trebuie să funcționeze ireproșabil, pentru a câștiga încrederea clienților tăi.

  1. Design grafic și UX

Pe lângă un site funcțional, ai nevoie și de un site prietenos, ușor de folosit, care să spună povestea brandului tău, conform unei strategii creative. Pentru a obține acest lucru, ai nevoie de un specialist în design grafic și UX (experiența utilizatorului).

Acesta va ști exact ce întrebări să îți adreseze, pentru a-ți înțelege afacerea și pentru a da o formă vizuală ideilor tale. În consecință, vei atrage potențialii cumpărători mai ușor și îi vei păstra alături de tine.

  1. Content writing

Pe lângă factorul estetic și vizual, contează foarte mult și ceea ce le transmiți posibililor cumpărători prin textele de pe site-ul tău.

Chiar dacă ai impresia că poți scrie singur descrierile produselor și, eventual, chiar și articole informative într-o secțiune de blog, adevărul este că ai nevoie de un copywriter sau un content writer profesionist. Acesta va ști exact cum să formuleze textele, astfel încât clienții să fie informați, convinși să achiziționeze și să revină pe site-ul tău.

  1. GDPR aplicat corect

Orice magazin online colectează date ale vizitatorilor și, mai ales, ale cumpărătorilor. Pe lângă cookies, vorbim despre date personale, precum numele complet, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă, date ale companiilor necesare pentru facturare și nu numai.

Nerespectarea Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) poate aduce cu sine amenzi uriașe, așa că asigură-te că totul este pus la punct pe site-ul tău.

Apelează la un audit GDPR, un proces complex în urma căruia specialiștii în protecția datelor te vor ajuta să identifici neregulile și să corectezi orice potențiale greșeli. Poți citi informații utile și pe blogul societății de avocați Vlănțoiu, unde profesioniștii te vor ajuta să înțelegi mai multe noțiuni importante.

  1. Marketing digital

Pentru a avea un magazin online de succes, nu este suficient să îl creezi și să oferi produse de calitate. La fel de important este să atragi persoanele potrivite pe pagina ta web, astfel încât să le transformi în clienți fideli.

Cu acest lucru te poate ajuta o agenție de marketing digital sau un freelancer care activează în acest domeniu. Specialiștii te vor ajuta să implementezi campanii eficiente, potrivite afacerii tale.

  1. SEO

Pe lângă campaniile de marketing, și optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare reprezintă un element esențial. Când lucrezi cu un specialist SEO, vei reuși să obții mai multă expunere online pentru magazinul tău datorită poziționarilor pe care acesta le va avea în motoarele de căutare.

  1. Fotografii de produs

În funcție de nișa magazinului tău online, s-ar putea să ai sau nu nevoie de fotografii profesionale pentru produsele pe care le vinzi.

Unele produse nu au nevoie de nicio prezentare, fiind deja cunoscute în toată lumea datorită brandului popular care le produce. Cu toate acestea, majoritatea lucrurilor au nevoie de o reprezentare ireproșabilă, pentru a convinge clienții să le achiziționeze.

Așadar, apelează la un fotograf specializat în fotografia de produs și realizați împreună imagini conceptuale, care să atragă cumpărătorii ca un magnet.

În final, dacă vei colabora cu specialiști din toate domeniile listate mai sus, vei obține, cu siguranță, un magazin online de succes, cu vânzări constante și clienți fideli!