Breaking news

6 sfaturi pentru promovarea magazinului dvs. online

A face publicitate unui magazin online inseamna atragerea de vizitatori prin utilizarea unor canale si strategii de marketing diversificate. De fapt, putem spune ca aceasta publicitate online este combustibilul afacerii dvs., ceea ce va pune in miscare vanzarile si va permite sa va cresteti cifra de afaceri.

 

Dar care sunt cele mai eficiente metode de a invinge concurenta si de a va diferentia in vasta lume a web-ului? In acest articol veti gasi cateva sfaturi din care sa alegeti pentru a va promova si pentru a va dezvolta afacerea online.

 

Compania dvs. a facut pasul cel mare: adaugarea canalelor online la canalele comerciale traditionale. Ati ales asadar o platforma si ati incarcat fotografii si descrieri ale produselor, ati organizat procesul de checkout si ati finalizat totul cu paginile de servicii, precum „Despre noi”, „Conditii de vanzare”, „Metode de plata”. Afacerea dvs. este acum online.

 

Pentru multi antreprenori care se lanseaza in comertul online poate fi foarte frustrant sa realizeze ca toate eforturile depuse pentru a crea magazinul electronic perfect nu sunt suficiente pentru a demara afacerea de la sine dupa lansare.

 

Ceea ce este adesea ignorat este faptul ca portalul de comert electronic este ca o masina frumoasa care, totusi, are nevoie de combustibilul potrivit pentru a rula si a ajunge la destinatie: acest combustibil este promovarea.

 

  1. Utilizeaza Facebook

 

Una dintre cele mai simple, mai imediate si mai ieftine moduri de a-ti face publicitate comertului electronic este sa exploatati puterea Facebook prin intermediul paginii de afaceri. Actualizati frecvent pagina si incercati sa mentineti relatii autentice cu utilizatorii prin moderarea si raspunsul la fiecare comentariu.

 

  1. Activati pe Youtube

 

Promovarea afacerii prin videoclipuri YouTube va ofera mai mult de un avantaj. In primul rand, este clara puterea pe care imaginile in miscare si sunetul o pot avea pentru a promova un produs, un brand sau o companie. Videoclipurile dvs. vor fi incluse in rezultatele cautarii nu numai ale YouTube, ci si ale Google. Este important sa creati continut util: tutoriale, videoclipuri educationale sau scurte filmulete.

 

  1. Profitati de Google

 

Compania mea pe Google se potriveste perfect cu rolul principal al Google: sa se asigure ca utilizatorii pot gasi rapid ceea ce cauta, cum ar fi Afacerile locale. Deschiderea unui cont pe Google My Business este complet gratuita si este ideala pentru companiile care au atat o locatie fizica de intalnire cu clientii, cat si un E-Commerce.

 

  1. Profitati de optimizare SEO Bucuresti

 

SEO (Search Engine Optimization) este ceea ce va permite sa ajungeti la cea mai buna vitrina online: in topul rezultatelor organice Google, sub ochii tuturor potentialilor clienti. Luati in considerare ca utilizatorii care vin in magazinul dvs. online dupa o cautare prin cuvinte cheie, cum ar fi numele unui produs, sunt cu adevarat motivati sa vada ce aveti de oferit. Daca nu va pricepeti sa faceti SEO, alegeti o agentie profesionala precum PSK. Aceasta agentie va poate oferi chiar si promovare Google Ads.

 

  1. Obtineti recenzii pozitive

 

Recenziile sunt un megafon pentru a va face publicitate. Obtinerea si diseminarea recenziilor produselor dvs. de la terte persoane poate creste credibilitatea brandului dvs. si fiabilitatea acestuia. Este, de asemenea, o parte importanta a unei strategii de marketing straveche si dovedite: cuvantul din gura in gura.

 

  1. Apelati la un blog

 

Un blog de succes poate fi cea mai simpla si mai ieftina modalitate de a atrage sute de clienti noi catre afacere. Practic este baza marketingului de continut. Totul depinde de cat de bine veti putea crea continut valoros pentru publicul tinta.

 

 

>