Breaking news

59% dintre românii care au urmărit nunta lui Borcea, dezamăgiți de eveniment

loading...

Nunta lui Cristi Borcea a suscitat un interes atât de mare la nivel național încât Institutul Român pentru Evaluare și Strategie  (IRES) a realizat unn studiu despre acest eveniment.

nunta.borceaIRES a realizat un studiu cu privire la percepția populației față de nunta președintelui executiv al FC Dinamo București, Cristian Borcea cu Alina Vidican, din perspectiva efectului mediatic pe care l-a avut acest eveniment.

Studiul arată că 88% dintre intervievați au auzit de nuntă. Mai informate în acest sens se dovedesc femeile, persoanele între 36 și 50 de ani, cu studii medii, care au rezidența în mediul urban și locuiesc în regiunea de Sud a țării.

44% dintre cei chestionați au urmărit nunta. Categoriile mai interesate de eveniment au fost: femeile, persoanele de peste 65 de ani, fără școală sau cu studii primare, de etnie maghiară, care locuiesc în mediul urban, cu precădere în Moldova.

44% dintre cei care au urmărit evenimentul au făcut acest lucru la Realitatea Tv. Pe locul al doilea se afla PRO Tv, urmat de Antana 3.

59% dintre respondenți susțin că evenimentul le-a făcut o impresie proastă, iar 29% au rămas cu o impresie bună.

74% dintre cei chestionați sunt de acord cu opiniile unor comentatori conform cărora s-ar fi cheltuit prea mulți bani pentru organizarea acestui eveniment.

83% dintre participanții la studiu cred că s-ar fi putut face ceva mult mai util cu banii cheltuiți pentru această nuntă.

92% dintre respondenți spun că sunt de acord ca cei bogați să plătească impozit pe bogăția afișată.

82% dintre intervievați se raliază ideii ca veniturile lăutarilor ar trebui impozitate

60% dintre cei chestionați se declară de acord cu ideea impozitării veniturilor obținute din nunți.

loading...
English English French French Italian Italian Romanian Romanian
>