Breaking news

4 beneficii ale utilizării cărților de vânzări pentru a-ți instrui echipa de la locul de muncă

Atunci când ai responsababilitatea coordonării unei echipe de vânzări, este normal să cauți modalități de a le susține dezvoltarea profesională, dar și cea personală.

Internetul este o resursă grozavă de cunoaștere, însă poate fi dificil să îți dai seama ce informații se pot aplica în cazul echipei tale. De aceea, mulți manageri și lideri de vânzări aleg să își ia informațiile din diverse cărți de vânzări sau marketing. 

Iată cum și tu și echipa ta puteți beneficia de pe urma cărților de vânzări:

  • Diversitatea informațiilor

Cărțile de vânzări sunt un instrument foarte important de considerat în această carieră, deoarece oferă o selecție foarte diversă de materiale și informații. Poți găsi o varietate de tipuri de cărți de sales & marketing: de la cărți axate pe diferite metode sau strategii de vânzare, până la cele care abordează subiecte din zona psihologiei vânzărilor și teorii ale personalității. Această diversitate reprezintă un adevărat avantaj, întrucât vei putea găsi un tip de conținut care se va potrivi cu specificul activității echipei tale.

  • Încurajezi procesul de învățare

Într-o industrie dinamică și competitivă precum cea a vânzărilor, este important să fii mereu la curent cu ceea ce se întâmplă și cum se schimbă lucrurile în timp. Utilizarea unor astfel de cărți, precum și a altor materiale de instruire alternative, poate să îmbunătățească considerabil performanța echipei tale. Totodată, acest gest va încuraja procesul continuu de învățare și deprinderea unor noi abilități. A avea o echipă care este deschisă și dispusă să învețe și să evolueze poate face diferența în succesul afacerii tale, sau pe care o reprezinți.

  • Opțiuni personalizate pentru fiecare coleg

Nu există doi oameni la fel. La fel ca și tacticile lor de vânzare și modul de a negocia noi oportunități, și stilurile lor de învățare vor fi diferite. Așadar, a oferi fiecărui membru o carte de vânzări de la Books-Express.ro în funcție de preferințele sau abilitățile lor este o idee inspirată. În timp ce unii colegi s-ar putea să fie inspirați de învățăturile clasice ale lui Dale Carnegie, este posibil ca alți membri să prefere o abordare mai modernă. Atunci când oferi opțiuni personalizate în materie de cărți și conținuturi educative, fiecare membru își va lua informațiile de care are cu adevărat nevoie.  

  • Oamenii se vor simți mai apreciați

Cărțile de vânzări sunt o importantă resursă care îi pot ajuta pe membrii echipei tale să se dezvolte personal și să devină adevărați profesioniști în vânzări – fapt ce îi va face să se simtă mai apreciați la locul de muncă. Atunci când oamenii simt că aduc valoare acolo unde sunt, diferențele se vor vedea cu ochiul liber: retenția angajaților va fi mai mare, iar oamenii vor lucra mai eficient, tocmai pentru simplul fapt că lucrează pentru cineva care îi apreciază. Promovând o cultură a respectului și aprecierii reciproce, vei crea un mediu mai bun pentru toată lumea.

Cu siguranță, echipa ta ar putea beneficia de o pauză de la dispozitivele digitale și de a-și consolida cunoștintele și abilitățile dintr-o carte de vânzări. Cu o astfel de selecție disponibilă, este ușor să găsești subiecte și materiale de învățare care se potrivesc aproape oricărei nevoi.

Sursă foto: pexels.com

>